مرادی گفت: به هواداران پارس جنوبی این نوید را می‌دهم که یک مربی آشنا به فوتبال دنیا را به تیم اضافه می‌کنیم.

مراد مرادی، مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص آخرین شرایط این تیم اظهار داشت: فراز کمالوند به عنوان سرمربی تیم استعفا کرده و رفته است و ما نیز برای بازگشت او صبر کردیم، اما اتفاقی رخ نداد. ما به دنبال گزینه دیگری هستیم تا قرارداد را با او نهایی کنیم.

کسی که به دنیای فوتبال آشنا باشد را به خدمت می‌گیریم/ مشکلات تیم مربوط به سال‌های گذشته است

مرادی ادامه داد: به پاس زحماتی که کمالوند برای تیم انجام داده است برای او احترام قائل هستیم. او چند ماهی را با استرس و فشار کار کرد، اما تیم از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداشت. البته پارس جنوبی مشکلات خاص خودش را دارد و مربوط به این روز‌ها نمی‌شود و برای سال‌های گذشته است. کمالوند نتوانست بماند و از پارس جنوبی جدا شد.


بیشتر بخوانید: پارس‌جنوبی بدون سرمربی مقابل پرسپولیس/ کمالوند به جم باز نمی‌گردد


مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی درخصوص وضعیت نیمکت این تیم در بازی مقابل پرسپولیس بیان کرد: ما به دنبال معرفی گزینه جدید هستیم، اما بعید می‌دانم که گزینه جدید به این بازی برسد.

او درباره اینکه گفته می‌شود بندی در قرارداد بازیکنان و کادر فنی پارسی‌ها وجود دارد که در صورت تداوم مشکلات مالی می‌توانند قراردادشان را به صورت یک طرفه فسخ کنند، گفت: قرارداد بازیکنان را نمی‌دانم، اما در قرارداد کمالوند بعید می‌دانم که چنین چیزی وجود داشته باشد. این قرارداد‌ها در زمان حضور من منعقد نشده  و مربوط به دوران مدیریت بهرام رضاییان می‌شود. او نیز با توجه به تبهر خاصی که دارد، بعید می‌دانم چنین کاری را انجام داده باشد.


بیشتر بخوانید: بلاتکلیفی نیمکت پارس جنوبی در آستانه بازی با پرسپولیس


مرادی پیرامون اوضاع مدیریتی و حکم خودش برای مدیریت دائم در باشگاه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: به دنبال این موضوع هم هستیم و با توجه به مصوبه مجلس هشتم که سازمان‌ها و نهاد‌ها نمی‌توانند تیم داری کنند، دست وزارت نفت نیز بسته است. باید این موضوع را حل کنیم.

کسی که به دنیای فوتبال آشنا باشد را به خدمت می‌گیریم/ مشکلات تیم مربوط به سال‌های گذشته است

وی درخصوص واریز مبلغی به حساب باشگاه برای برطرف شدن مشکلات فعلی تصریح کرد: حساب باشگاه مسدود است و با توجه به این مشکلات نمی‌توانیم پول را به حساب‌های شخصی واریز کنیم.


بیشتر بخوانید: تکاپوی پارسی‌ها برای راضی کردن کمالوند


او خطاب به هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: به مردم خوب و دوست داشتنی جم این نوید را می‌دهم که ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و با کمک مسئولان و مردم خونگرم جم، کسی را کنار تیم قرار می‌دهیم که با دنیای فوتبال آشنایی داشته باشد و بتواند تیم را از این شرایط بحرانی اخراج کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار