شما شهروندان عزیز می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم آذر مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

مشکلات معلولان در مورد وضعیت سهمیه بنزین/ تأخیر در صدور کارت سوخت المثنی خودرو تک سوز

 


 

6402...0939: با سلام پیگیری کنید برای ما معلولان قرار بود یک سهمیه بنزین جدا قرار بدهند چی شد. به خدا برای درمان و پیگیری امور پزشکی در هر ماه مجبور هستم حداقل سه بار به مرکز استان مراجعه کنم حال با این وضعیت بنزین لیتر سه هزار تومان من معلول قطع نخاع گردنی که درآمد آنچنانی ندارم چه بکنم خواهشا پیگیری نمایید . محمد آدمی ابرقویی از شهرستان ابرکوه

 

1550...0936: بسیاری از بحران های خوزستان مربوط به وزرات نیرو هست مدیریت بی تخصص و سنتی است فاضلاب و آب های سطحی اهواز مرکز استان را تبدیل به دریاچه کرده است.

 

1695...0916: سلام وزیر آموزش و پرورش گفت رتبه بندی آذر ماه با حقوق پرداخت می شود ولی این ماه خبری نیست پیگیری کنید.

 

9521...0991: با سلام لطفا از مسئولان سوال کنید برای اونهایی که از سهام عدالت جا ماندن چه تدبیری اندیشیدن. قرار بود سال نود و هشت باقی مردم جامانده از سهام عدالت ثبت نام کنند اما دولت یادش رفت قول و قرار و حرفاشون یادشون رفته لطفا پیگیری کنید.

 

9188...0935: سلام اگه میشه یه گزارش تهیه کنین در مورد وضعیت اشتغال جوانان. الان این همه جوان فارغ التحصیل بیکار داریم اگه اشتغال قشر جوان و به فکر نباشن کشور پر از جونانهای افسرده میشه دانشگاه ها نبایید انقدر جذب کنند و وقتی توقع جوان را بالا میبرن و میاد بیرون میبینه اصلا جایی نیست که در زمینه رشته تحصیلیش کار کنه چه اتفاقی می افته... 

 

7608...0914: چرا کامیون کشنده رنو مدل۲۰۱۲ در ترکیه به پول ایرانی ما در میاد ۱۵۰ میلیون ولی همین کامیون در ایران ما میشه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون کدوم دست توش هست گزارش بگیر آقای گزارشگر که هر روز تبلیغ می کنی. 

 

6590...0919: با سلام لطفا برای ساخت و سازهای بدون جواز ساختمانی که استحکام بنا ندارد و شهرداری هم با وجود شکایات مردم چشم پوشی می کند به داد مردم پاکدشت برسید.

 

6174...0910: سلام چرا بیمه تامین اجتماعی مریض را در کمسیون پزشگی هیت بدوی اذیت میکند حوزه نظام وظیفه در دولت و کمیته امداد شوهر بنده را از کار افتاده اعلام نموده اند صدرصد دولت چرا برای پزشکان معتمد نهادهای دولتی ارزش قایل نیست. همدیگر را قبول ندارند ریاست بیمه خودتان قضاوت کنید یک استعلام کافی نیست چرا مردم را اذیت میکنید رسیدگی کنید تشکر از تهران افسریه.

 

4125...0991: سلام شما را به خدا بداد دل مردم برسید از طریق پیلس +10 برای کارت سوخت المثنی خودرو تک سوز بیشتر از 50 روزه اقدام کردیم اما هنوز شرکت نفت صادر نکرده و تحویل پست نشده هیچ مسئولی پاسخ نمی دهد. لطفا پیگیری کنید 50 روز برای صدور یک کارت چرا اینقدر تعلل؟ کی بداد دل ما برسد؟ با تشکر طباطبایی مشهد.

 

3169...0918: سلام اگر دولت بخواهد آلودگی هوا را کاهش دهد باید به خودروسازان اجبار کند که فقط خودروهای هیبریدی یا برقی تولید کنند و در مصرف بنزین گاز و رفع آلودگی بسیار موثر است از طرفی تمامی ماشین های سنگین و سبک دودزا را اجباری از رده خارج کنند. عباداله عبداللهی از اسد آباد.

 

2025...0990: تو رو خدا پیگیر بخشش اضافه خدمت سنواتی و کسر خدمت ما سربازها باشین . ما سربازها لب مرز دستمون به هیچی بند نیست.

 

5277...0902: من یکی از دانش آموختگان ورودی 94 رشته تکنسین دهان و دندان که چند وقت پیش شما پیگیر کار مابودید ، هستم. ضمن تشکر از زحمات شما به عرض میرساند. در این بکارگیری اجحاف بزرگی در حق ماها شد . به این صورت که ما یک سال زودتر از دانش آموختگان ورودی ۹۵ فارق التحصیل شدیم و طرح خود را در سیستم بهداشت گذرانده ایم. حالا موقع بکارگیری میگویند ۵۰ درصد از ورودی ۹۴ را بکار میگیریم و ۵۰ در صد ورودی ۹۵. آیا این انصاف است؟؟ وقتی وزیر محترم بهداشت قول داده تمامی ما را جذب کند، آیا این حق ما نیست که سال ۹۸ کلیه ورودی ۹۴ را جذب کند و سال ۹۹ کلیه ورودی ۹۵ را. به نظر شما این بی عدالتی نیست . لطفا ما را راهنمایی کنید چطور به حق خود برسیم.  با تشکر از طرف جمعی از دانش آموختگان رشته سلامت دهان.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار