شما شهروندان عزیز می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

ب

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و پنجم آذر مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

8537...0913: نظر به اینکه فرسودگی ساختمان ها و کمبود امکانات اکثر مدارس دولتی کشور منجر به مشکلات بسیاری شده است خواهشمند است در امر نوسازی مدارس بخصوص مدارسی که قریب به چهل سال از ساختشان می گذرد و همچنین در امر حقوق و مزایای معلمانی که وظیفه آموزش و تربیت استعداد فرزندانمان را دارند بودجه لازم را پیش بینی نمایید. سعید صادقی کارمند راه آهن کاشان

 

5649...0917: سلام واقعا یک گذارش از وضع معیشت جانبازان نمی گیرید من کلیه ام را عمل باز کردم ۷۴۴۶۰۰ تومان حقوق به من می دهند دیکس کمر و گردنم گرفتم رفتم بنیاد جانبازان می گویند بوجه نیست فعلا کمسیون حالت اشتغال دیگر نیست باید چی کار کنم چند ساله مجلس تصویب کرده که به جانبازان زیر ۲۵ درصد حقوق بدهند چرا اجرا نمیشه شما را به خدا قسم یک گذارش بگیرید.

 

6220...0936:  سلام. بنده علیزاده هستم از شهرستان ماکو. حدود سه ماهه که برای خودروی پراید ثبت نام کردم، ولی نه شرکت سایپا و نه شرکت لیزینگ رایان سایپا، هیچ پاسخ مناسبی به ما نمیدن، حدودا 30 نفرو میشناسم که به همین وضع هستن، خواهش میکنم در این مورد گزارشی تهیه بفرمایید.


9550...0913: با سلام جاده های مسيرمنطقه زفره به روستاي های برزاود و برزاوند به ظفرقند اردستان از توابع اصفهان خراب بوده و نيازبه آسفالت و ترميم دارد و مدت زيادی است به همين نحو بوده لطفا اطلاع رسانی شود تا رسيدگی بعمل آيد باتشكر.

 

7276...0930: در شهرهای اندیمشک و دزفول آب شهری شب ها ضعیف و روزها نیز قطع می شود.

 

6402...0939: با سلام پیگیری کنید برای ما معلولان قرار بود یک سهمیه بنزین جدا قرار بدهند چی شد. به خدا برای درمان و پیگیری امور پزشکی در هر ماه مجبور هستم حداقل سه بار به مرکز استان مراجعه کنم حال با این وضعیت بنزین لیتر سه هزار تومان من معلول قطع نخاع گردنی که درآمد آنچنانی ندارم چه بکنم خواهشا پیگیری نمایید. محمد آدمی ابرقویی از شهرستان ابرکوه

 

.. .. ...0915: با سلام در روستای ما شورا به عناوین مختلف از مردم پول جمع آوری می کنند برای آسفالت کوچه ها و هر کس امتناع کند با رودربایسی و گاهی تهدید پول رامی گیرند و بخشداری و فرمانداری نیز با اینها همکاری دارند. آیا این کار قانونی است. از شهرستان زاوه روستای مرغزار خراسان رضوی.

 

3183...0915: سلام این واقعا درسته نیروهای قراردادی پیام نور تعیین وضعیت بشن ولی نیروهای قراردادی آموزش و پرورش هنوز بلاتکلیف بمانند با حقوق 2میلیون لطفا پیگیری کنید تو رو خدا خود رئيس آموزش و پرورش میتونه با حقوق 2 میلیون زندگی کنه.

 

2757...0901: باسلام و ادب لطفا درست نشدن حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در همسانسازی را انعکاس دهید. تشکر

 

9766...0994: در مورد خبر نبود کپسول مایع در سیستان باید بگم که چرا جوری میخاین جلوه بدین که فقط یه استان مشکل داره همه استان های کشور این مشکل هست من بچه خراسان شمالی هستم، شهر اسفراین خدا شاهده دو هفته است که هر روز میرم تو نوبت می ایستم یک کپسول نتونستم بگیرم صف های کپسول به خدا دویست متر میشه چی میگین شما با کی کار دارین تو رو خدا لحن خبر دادنتونو عوض کنین یه جوری دارین خبرو اعلام میکنید که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.

9044...0918: سلام من یک فرد کارگر هستم الان دیگه از کار افتادم مستاجر هستم دوتا بچه مدرسه دارم ۱۱ ماه پیش تصادف کردم و دچار حادثه از ناحیه صورت و گوش وشکستگی پا شدم ولی الان ۱۱ماه طول درمان دارم استخوان ران من هنوز جوش نخورده تا حالا دو بار هم عمل جراحی کردم ۱۱ ماهه با بدبختی زندگی میکنم ولی بیمه میگه طول درمان هیچ تاثیری نداره،، کسی که بیست روز طول درمان داشته باشه با کسی که یک سال طول درمان داره برابره و با هم فرقی نداره نمیدانم چرا فرقی نمی کنه لطفا رسیدگی کنید ممنون میشم.

 

0356...0915: لطفا درمورد سودسهام عدالت گزارش تهيه کنيد. کی سودسهام پرداخت مى کنند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار