توکلی گفت:قصه گویانی از اسپانیا، ژاپن و لبنان امسال اجرا داشتند و شرایط بین المللی نسبت به گذشته بهتر بود.

مجید توکلیمجید توکلی دبیر اجرایی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این جشنواره گفت: رقابت های بخش ملی جشنواره از دقایق ابتدایی برنامه شروع شده است و طی روزهای آینده  هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بعد از ظهر روز شنبه اختتامیه این جشنواره در سالن حجاب برگزار می شود، بیان کرد:اتفاق های بهتری در این دوره جشنواره رخ داد. در سطح بین المللی اجراهای بهتری نسبت به سال قبل داشتیم و قصه گویانی از اسپانیا، ژاپن و لبنان تاکنون اجرا داشته اند.

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی قصه گویی درباره کیفیت اجراهای قصه گویان در بخش بین الملل بیان کرد: ساره عصیر قصه گوی لبنانی از جمله قصه گویانی است که در بخش بین الملل جشنواره رقابت کرده است. اجرای او با استقبال افراد زیادی روبه رو شد تا حدی که امکان دارد ساره عصیر یک اجرای ویژه در روزهای آینده هم داشته باشد.

وی افزود:امسال حضور بیشتر مردم نسبت به سال قبل اتفاق مبارکی بود که در بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی روی داد. با توجه به تبلیغات گسترده ای که در فضای مجازی و بیرون برای جشنواره رخ داد افراد زیادی از این دوره جشنواره بین المللی قصه گویی استقبال کرده اند.

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی قصه گویی گفت:افراد زیادی هر روز در سالن حجاب برای مشاهده اجراهای جشنواره بین المللی قصه گویی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می آیند که این مسئله هم اتفاق خوبی برای کانون و هم جشنواره بین المللی قصه گویی است.

توکلی گفت: اجراهای جشنواره بین المللی قصه گویی در روزهای پنجشنبه و جمعه هم در سالن حجاب ادامه خواهد داشت.نکته حائز اهمیت این است که هر روز ساعت ۱۷ اجرای ویژه قصه گویی خواهیم داشت. رضا کیانیان اجرای ویژه قصه گویی جشنواره را در روز شنبه برعهده دارد و در اختتامیه جشنواره از یک قصه گوی مطرح تقدیر خواهد شد. به دلیل اینکه این تقدیر شگفتانه جشنواره است نام این قصه گو را نمی گویم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار