رئیس پلیس پایتخت گفت: مسئولان باید مشکلات مردم را به طور چهره به چهره حل کنند و هر ماه یکبار با آن‌ها دیدار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت امروز (چهارشنبه) با حضور در مسجد بقیه الله خیابان ملاصدرا با شهروندان محله ونک دیدار کرد.

دیدار رئیس پلیس پایتخت با شهروندان در مسجد بقیه الله

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: دیدار‌های مردمی را وظیفه خود می‌دانیم، با توجه به گستردگی وظایف و ماموریت‌های نیروی انتظامی، باید با مردم ارتباط نزدیک داشته باشیم.

وی افزود: همان طور که می‌دانید مردم بیشترین ارتباط را با پلیس دارند، به همین دلیل برنامه ما این است که در تهران بعد از بازدید میدانی از تمام واحد‌های انتظامی و رده‌های تحت امر پلیس در یکی از مساجد حضور یافته و مشکلات مردم منطقه را بررسی کنیم تا آن‌ها خیلی راحت بتوانند مسئولان نیروی انتظامی را به صورت چهره به چهره ملاقات کنند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه پلیس در دیدار‌های مردمی با رویکرد حل مشکلات مردم در این مکان‌ها حضور پیدا می‌یابد، گفت: امروز حدود ۵۲۵ مراجعه‌کننده داشتیم که به مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه امروز بیشترین مراجعه کنندگان مربوط به حوزه راهنمایی و رانندگی بود، بیان کرد: موضوع پلیس امنیت مشکل بعدی شهروندان این منطقه بود که هم بحث عدم رعایت شئونات را داشتند و هم در بحث واحد‌های صنفی و یا اماکن عمومی برایشان مشکلاتی پیش آمده بود.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: همچنین مردم مشکلات خود را در زمینه جذب و استخدام در وظیفه عمومی، سرقت و مواد مخدر و مزاحمین به ما مطرح کردند.

سردار رحیمی با تأکید بر اینکه باید هر مسئولی بتواند به صورت چهره به چهره مشکلات مردم را حل کند، افزود: مسجد بقیه الله دهمین مکانی است که توانستیم در آن برای شنیدن دردِ دل مردم و حل مشکلات آن‌ها حضور یابیم و سعی بر این بود که در هر مرحله تیم خود را کامل‌تر و برنامه ریزی بهتری برای حل مشکلات داشته باشیم.

دیدار رئیس پلیس پایتخت با شهروندان در مسجد بقیه الله

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها لذت بخش‌ترین ماموریت‌هایی است که تا کنون داشتم، گفت: با ارزش‌ترین ماموریت‌ها خدمت به مردم است که دعای خیر آن‌ها لذت بخش‌تر از هر چیزی در دنیاست.

وی ادامه داد: در دیدار‌های چهره به چهره پلیس با مردم می‌توانیم عملکرد نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی و پایگاه‌های انتظامی موادمخدر را به صورت میدانی بررسی کنیم.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا هر ماه یکبار در یکی از مساجد شهر تهران برای حل مشکلات شهروندان با آن‌ها دیداری داشته باشیم.

سردار رحیمی از دیدار مسئولان نیروی انتظامی با شهروندان منطقه ۴ در آینده نزدیک گفت: پس از دیدار با مردم منطقه ونک، سرکلانتری منطقه ۴ هدف بعدی ما خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار