مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از برگزاری مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش با عنوان نغمه‌های روشن فردا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مژده اروجی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از برگزاری مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش با عنوان نغمه‌های روشن فردا خبر داد و گفت: در این مهرواره که با شعار «آینده ساختنی است» برگزار می‌شود، ۵ گروه مختلف در دو بخش «سرود نمایش» و «نماهنگ» با هم رقابت می‌کنند تا از این میان آنان سه گروه به عنوان برگزیدگان استانی، انتخاب و به اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون معرفی شوند.

اروجی اضافه کرد: پس از آن، آثار برگزیده مهرواره‌های استانی به دبیرخانه مرکزی این رویداد ارسال و از سوی هیئت داوران بررسی می‌شود و در پایان هفت گروه برگزیده وارد مرحله کشوری خواهند شد.

او افزود: داوری این مهرواره را فرامرز نصیری، مهدی احمدی و مهدی مردانی از کارشناسان و فعالان موسیقی استان قزوین بر عهده دارند.

اروجی هدف از برگزاری این مهرواره را تقویت توانمندی کارگروهی و مشارکتی و افزایش نشاط و همدلی بین اعضا، شناسایی و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌افزایی و پایدارسازی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون دانست.

مرحله کشوری «مهرواره سرود» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از ۱۴ تا ۱۶ اسفند با میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.