سومین دوره از برنامه‌های پیک امید در مدرسه شبانه روزی متوسطه اول دخترانه روستای شهرک الموت شرقی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جواد رجبی مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: سومین دوره از برنامه پیک امید با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مدرسه شبانه روزی متوسطه اول دخترانه روستای شهرک الموت شرقی برگزار شد.

رجبی افزود: آموزش نجوم و ستاره شناسی، قصه گویی جهت فراگیری مطالب تربیتی و دینی با زبان قصه، آموزش کاردستی با کاغذ، اجرای نمایش خلاق و عروسک گردانی، برگزاری مسابقات جذاب و اهدای جوایز به نفرات برتر از جمله برنامه‌های برگزار شده در مدرسه بود.

او اضافه کرد: همچنین در این مراسم به دانش آموزان حاضر تعدادی کتاب از مجموعه کتب چاپ شده انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اهدا شد.

او، هدف از برگزاری این برنامه‌ها را، ایجاد محیط شاد و جذاب در کنار همکلاسی‌ها بیان کرد و گفت: این برنامه بصورت ماهانه تا پایان سال در ۳ مدرسه دیگر از دهستان‌های زوارک الموت شرقی، چوقور طارم سفلی و دستجرد الموت غربی برگزار می‌شود.

مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: تا کنون این برنامه در ۳ مدرسه اجرا شده است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار