جانشین فرماندهی انتظامی مشهدگفت: عاملان اصلی گوشی قاپ‌ها که چندین کاپشن رنگی به تن داشتند در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

رنگ کاپشن‌ها عامل دستگیری دو جوان سارقسرهنگ محمد طبسی جانشین فرماندهی انتظامی مشهد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: عاملان اصلی گوشی قاپی‌های تیزدستانه که چندین کاپشن رنگی به تن داشتند به همراه رمزگشایی از ۴۰ فقره سرقت دیگر دستگیر شدند.

او تصریح کرد: در پی گزارش گوشی قاپی‌های سریالی توسط دو جوان موتورسوار در یک هفته گذشته،  طرح تشدید مقابله با سرقت‌ها تلفن همراه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست مشهد در این ماموریت ضربتی با بررسی سرقت‌های انجام شده و ترسیم چهره فرضی متهمان، پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس وارد عمل شدند.

سرهنگ طبسی افزود: پلیس متهمان را با اقدام غافلگیرانه خود در حالی که قصد سرقت گوشی تلفن همراه خانم جوانی را داشتند زمین‌گیر کرد و در این عملیات متهم اصلی پرونده دستگیر و هم دست او با موتورسیکلت از صحنه متواری شد.

او با اشاره به اینکه  این متهم ۲۳ ساله  هیچ سابقه کیفری نداشته است تصریح کرد:  متهم چند کاپشن رنگی به تن کرده تا پس از ارتکاب هر سرقت برای رد گم‌کنی لباسش را عوض کند.
متهم با معرفی همدستش گفت: حدود یک هفته قبل به‌طور اتفاقی با وی آشنا و نقشه گوشی قاپی‌ها را طراحی و با موتورسیکلت از محدوده بلور طبرسی مشهد مرتکب گوشی قاپی می‌شده است.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم دایره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست در بررسی‌های اولیه از متهم ۴۰ فقره گوشی قاپی را رمزگشایی و تحقیقات تا زمان دستگیری متهم فراری پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.