فرماندار زرند گفت: در طرح اقدام ملی تامین مسکن در استان کرمان در زرند تا کنون ۷۸۰ متقاضی مسکن شهرستان اقدام به ثبت نام کردند.

استقبال زرندی‌ها از مسکن ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند گفت: با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در سطح کلان و در راستای تامین مسکن اقشار کم درآمد و ضعیف، طرح اقدام ملی تامین مسکن بصورت پایلوت در استان کرمان به اجرا در آمد که در اولین قدم، ۷۸۰ نفر زرندی متقاضی مسکن شهرستان، اقدام به ثبت نام در این طرح کردند.

او افزود: طبق اطلاعات ثبت شده در سایت آباد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از این تعداد، ۱۸۷ نفر دارای زمین و متقاضی دریافت تسهیلات هستند و مابقی ۵۹۳ نفر فاقد زمین هستند که در ابتدای اجرای این طرح، اولویت اخذ تسهیلات بانکی با افراد دارای زمین است.

فرماندار زرند با بیان اینکه در اولین فرصت و در اسرع وقت با اعلام فراخوان افراد نام نویسی شده در این طرح برای اقدام برای مراجعه به بانک‌های عامل و اخذ تسهیلات، از سوی بنیاد مسکن شهرستان اطلاع رسانی لازم و دقیق صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: این تسهیلات در قالب وام ۷۵۰ میلیون ریالی خواهد بود.

صادق زاده گفت: در گام‌های بعدی ظرفیت‌های جدیدی برای تامین زمین افراد فاقد زمین ساخت مسکن نیز در شهرستان زرند پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.