رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به نامه شدیداللحن رئیس‌جمهور این کشور درباره استیضاح خود واکنش نشان داد و آن را بیمارگونه توصیف کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نامه شدید اللحن دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور خطاب به او را مضحک و بیمارگونه خواند.

پلوسی در جمع خبرنگاران در کنگره با اعلام اینکه هنوز فرصت خواندن کامل این نامه را نداشته است، گفت: من ماهیت آن را دیده ام آن نامه واقعا بیمارگونه است.

ساعاتی پس از انتشار نامه ترامپ، پلوسی به همکاران دموکرات خود گفت در صورتی که رای به استیضاح رئیس جمهور ندهند در وظیفه خود در کنگره کوتاهی کرده اند. در نامه پلوسی خطاب به همکارانش آمده است تحقیقات مجلس نمایندگان مشخص کرد که رئیس جمهور برای منافع شخصی از قدرت خود بهره برداری سیاسی و در کار کنگره مانع تراشی کرده است.

در حالی که قرار است روز چهارشنبه مفاد مربوط به استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان به تصویب برسد، رئیس جمهوری آمریکا با انتشار یک نامه ۶ صفحه‌ای بار دیگر دموکرات‌ها را هدف حملات لفظی خود قرار داد. در این نامه که خطاب به رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نوشته شده، ترامپ دموکرات‌ها را به سوء استفاده از قدرت متهم کرد. ترامپ در نامه خود نوشت: این استیضاح نشان‌دهنده سوء استفاده غیر قانونی و بی‌سابقه قانون‌گذاران دموکرات از قدرت، در ۲۵۰ سال اخیر در تاریخ آمریکا است. ترامپ مدعی است مفاد استیضاحی که از سوی کمیته قضایی ارائه شد، با هیچ مقیاسی مطابق با قانون اساسی نیست. هیچ جرم و هیچ سوء عملکردی انجام نشده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار