عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران درباره شرایط بازگشت استراماچونی به ایران توضیحاتی ارائه کرد.

منزوی: استراماچونی سرمربی استقلال است/ گزینه ایرانی نداریم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر درباره آخرین وضعیت استراماچونی بیان کرد: هر ۲ طرف مایل به همکاری هستند و اینکه می‌گویند یک طرف می‌خواهد قرارداد را فسخ کند یا اتفاق دیگری رخ بدهد، درست نیست.

او افزود: استراماچونی به دنبال این نیست که پولش را بگیرد و نیاید، زیرا این بدهی باشگاه استقلال به او است و امروز پرداخت نمی‌شد باید این اتفاق بعد‌ها رخ می‌داد. در باشگاه استقلال هم تمام هدف‌ها این است که به دلیل زحمتی که این مربی کشیده و دل هواداران را شاد کرده است، مشکلات برطرف شود تا او بتواند بار دیگر به ایران بازگردد.

منزوی ادامه داد: مشکل از جایی آغاز شد که ما دیگر نتوانستیم از طریق سوم شخص پول استراماچونی را بدهیم و این موضوع صراحتا به ما اعلام شده است. با توجه به اتفاقی که برای ۲ حواله رخ داد، دیگر نمی‌توانستیم پول را از صرافی‌های اطراف به او بدهیم.


بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال مثل توپ وسط افتاده و هر کسی آن را شوت می‌کند


منزوی در خصوص آینده استراماچونی گفت: سرمربی تیم بیان کرده که موانع قانونی وجود دارد و به همین دلیل چک را نگرفته است. به دنبال این هستیم تا موانع را شناسایی و سپس مشکل را برطرف کنیم. درحال بررسی هستیم. وزیر ورزش و جوانان دستور داد تا با استراماچونی ادامه دهیم و وزارتخانه‌ها و ۲ سفارت در حال کمک هستند تا این مشکل برطرف شود.

او درباره اینکه استراماچونی می‌آید یا خیر، پاسخ داد: اراده باشگاه استقلال بر این است که مشکلات او برطرف و استرا به ایران بیاید. تا جایی که توان داشته باشیم این کار را پیگیری می‌کنیم. برای گزینه‌های ایرانی احترام زیادی قائل هستم، اما سرمربی تیم ما استراماچونی است. به دنبال راهکار جدید هستیم تا موانع برطرف و او به ایران بازگردد.  

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان گفت: می‌دانم که استرا مصاحبه‌های داخل ایران را رصد می‌کند. او می‌داند که هواداران به او علاقه‌مند هستند. در ۷ - ۸ ماهی که او در ایران بود از طریق شخص ثالث پول استرا پرداخت کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا تقوی
۰۸:۲۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
قبول دارم عمده دار کار این وری هستند ولی شما هم پدر ما نو در آوردی از بس که شل کن سفت کن کردی یه تصمیم قاطع بگیر تکلیف ما و هواداران رو روشن کن
آخرین اخبار