مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت:۳۲۹ بازرس در زمان طرح تشدید بازرسی و نظارت بازار اصفهان به مناسبت شب یلدا فعالیت می‌کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با اشاره به نظارت‌های این سازمان بر قیمت‌های بازار در آستانه شب یلدا، اظهار داشت: بازرسی‌ها روی کالا‌های مختلف از جمله اقلام ویژه شب یلدا در بازار اصفهان با نظارت ۸۷ بازرس اصناف و ۲۴۲ بازرس افتخاری از روز بیست و پنجم آذر ماه آغاز شده و تا یک روز بعد از یلدا، ادامه دارد.

او افزود: در این بازه زمانی، نظارت و بازرسی‌ها از واحد‌های عرضه کننده میوه، آجیل و خشکبار، گز و شیرینی، گلفروشی‌ها و کیف و کفش به طور محسوس و نامحسوس انجام می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با بیان اینکه ۳۲۹ بازرس در زمان طرح تشدید بازرسی و نظارت بازار اصفهان به مناسبت شب یلدا فعالیت می‌کنند، گفت: بازرسان از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح تا ۲۲ در واحد‌های صنفی برای نظارت حضور پیدا می‌کنند.

او تصریح کرد: بازرسان افتخاری به عنوان مشتری وارد واحد‌های صنفی شده و اقدام به خرید می‌کنند و اگر با تخلفی مواجه شدند به بازرسان دیگر اطلاع می‌دهند تا موضوع را پیگیری کنند.

محمدی ادامه داد: این بازرسی‌ها با هدف پیشگیری از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها، برخورد با تخلفات احتمالی، نظارت بر رعایت نرخ‌های مندرج بر کالا و درج قیمت کالا انجام می‌شود.

او با اشاره به تاکید درج قیمت بر روی کالا توسط فروشندگان، اظهار داشت: تمامی فروشندگان موظف هستند کالا‌هایی را بفروشند که قیمت بر روی آن‌ها زده شده باشد، در غیر اینصورت تخلف محسوب می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: به مردم توصیه می‌کنم از واحد‌های صنفی خرید کنند که نخست، دارای پروانه کسب باشند و همچنین اتیکت قیمت کالا روی اجناس زده شده باشد.

او افزود: شهروندان با مشاهده هر گونه تخلف و گرانفروشی می‌توانند با شماره ۳۲۳۵۲۰۱۲ مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان به ستاد خبری و یا دایره رسیدگی به شکایات مردمی این مدیریت اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند شکایت خود را پیامک کنند، گفت: شماره همراه ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ آماده پذیرش پیامک‌های شهروندان در زمینه تخلف فروشندگان است و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند پیامک بدهند.

او خاطرنشان کرد: همچنین شهروندان می‌توانند به وب سایت www.bazresi asnaf.ir مراجعه کنند و گزارش تخلف را ثبت کنند و در نخستین فرصت توسط بازرسان اصناف پیگیری انجام می‌شود.

 
منبع:تسنیم

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار