اتحادیه جهانی کشتی از عملکرد رحمان عموزاد خلیلی آزادکار نوجوان کشورمان تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که به پایان سال ۲۰۱۹ میلادی نزدیک می‌شویم اتحادیه جهانی نسبت به معرفی ۳ کشتی گیر نوجوان سال در رشته‌های آزاد، فرنگی و زنان اقدام کرد که در رشته کشتی آزاد رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۴۸ کیلوگرم بعنوان فرد برتر سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شده است.

عموزاد در دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های جهانی امسال درس بزرگی به رقیب آمریکایی‌اش داد. آزادکار نوجوان کشورمان که در تایم اول ۸ بر صفر پیروز میدان بود با رفتار زشت کشتی‌گیر آمریکایی مواجه شد که حاضر نشد با او دست بدهد! عموزاد این حرکت رقیب آمریکایی را با یک فن دیدنی یک دست، یک پا بعد از چند ثانیه پاسخ داد و کشتی با نتیجه ۱۲ بر صفر به سود خود خاتمه داد.


بیشتر بخوانید:جواب چند ثانیه‌ای قهرمان ایران به بی اخلاقی کشتی گیر آمریکایی +فیلم


کشتی گیر ایرانی حتی بعد از ثبت پیروزی سراغ حریف آمریکایی رفت و او را در آغوش گرفت، اما بازهم با رفتار زشت کشتی گیر آمریکایی مواجه شد.

بر این اساس اتحادیه جهانی کشتی با انتشار کلیپی از کشتی‌های این آزادکار کشورمان در صفحه رسمی خود به عملکرد مثبت این کشتی گیر کشورمان و تکرار مدال طلای جهانی خود در سال ۲۰۱۹ اشاره کرده است.

گفتنی است رحمان عموزاد خلیلی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان در اوزان ۴۵ و ۴۸ کیلوگرم به مدال طلا دست یافته است.


بیشتر بخوانید:

قهرمان المپیک به قولش عمل کرد/ قاسمی در جمع روستائیان مرحوم استان خوزستان

برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان بدون سرمربی!/ توکلیان برکنار شد؟


انتهای پیام/

آزادکار نوجوان ایران برترین کشتی گیر سال ۲۰۱۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار