مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان کوتاهی و ناهماهنگی بین شهرداری و آبفا سبب آبگرفتگی اهواز و کارون دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهاب رزمی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان گفت: در پی بارندگی شدید شب گذشته از ساعت ۲۰ تا ۳ بامداد امروز به همراه کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری از تعدادی از مناطق اهواز و شهرستان کارون، چهار راه زند، لشکرآباد، کوی انقلاب، کوی علوی و کوت عبدالله بازدید بعمل آمد.

او افزود: گزارشی از مشکلات پس از بارندگی دیشب تهیه شد و جمع بندی بازدید‌ها و گزارش‌ها نشان می‌دهد که شهرداری‌های اهواز، کوت عبدالله و شرکت آبفا در آبگرفتگی‌ها مقصر هستند.

رزمی، کوتاهی و ناهماهنگی بین این دستگاه‌ها را عامل آبگرفتگی وسیع و ایجاد مشکل برای شهروندان عنوان کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: در برخی مناطق اهواز از جمله چهارراه زند، آبگرفتگی چند ساعت طول کشید و مردم خودرو‌های خود را در خیابان رها کرده بودند، اما هیچ اقدامی برای تخلیه آب صورت نگرفته بود.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان ادامه داد: با توجه به سابقه مشکلاتی که پس از بارندگی در این شهر‌ها ایجاد می‌شود، مدیران وظیفه داشتند مسائل را اولویت‌بندی کرده و برای مناطق بحرانی امکانات خود را بسیج کنند، اما مشاهده کردیم که این اتفاق رخ نداده است.

شهاب رزمی با انتقاد از شهرداری اهواز اظهار کرد: شهرداری در دفع آب‌های سطحی هیچ اقدامی انجام نداده و در بازدید‌ها نیز مشخص شد که تیم‌های خدماتی شهرداری در بسیاری از مناطق حضور نداشتند.

او گفت: شهرداری کوت عبدالله مدعی است خانه‌هایی که دچار آبگرفتگی شده، فاقد مجوز شهرداری است، البته این نافی مسئولیت شهرداری در دفع آب‌های سطحی نمی‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.