فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: دشمن در جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در نشست فصلی فعالان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی که ظهر امروز با حضور بیش از ۱۲۰ تن از فعالان فضای مجازی بسیج استان برگزار شد، گفت: دشمن در جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

او با بیان اینکه دشمن از فضای مجازی در جهت ارتباط گیری و خط دهی استفاده می‌کند، ادامه داد: فضای مجازی یک ابزار است و می‌تواند در اختیار نیرو‌های خودی یا دشمن قرار بگیرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: ما باید به‌ صورت گسترده در فضای مجازی حضور داشته باشیم و این امر بسیار حیاتی است. ما بر دشمن برتری فکری و اعتقادی داریم لذا اگر مبنای فکری ما بر سرکار بیاید می‌توانیم بر ابزار غیر اخلاقی دشمن قدرتمندانه پیروز شویم.

سردار نظری با بیان اینکه عملیات روانی دشمن باعث مسموم شدن جامعه شده است، افزود: باید این واقعیت را بپذیریم و برای مقابله با آن یک جبهه مبارزه ایجاد کنیم.

او با اشاره به اینکه باید جبهه قوی و قدرتمندی را در برابر هجه‌های دشمن در فضای مجازی ایجاد کنیم، تصریح کرد: این جبهه باید علاوه بر دفاع بتواند هجوم علیه دشمن نیز داشته باشد، باید بتوانیم حرکات دشمن را در فضای مجازی و عملیات روانی پیش‌بینی کنیم و برای نابودی آن برنامه ریزی کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه باید خودمان را در مقابل عملیات روانی توانمند کنیم، گفت: گردان‌های سایبری بسیج می‌تواند این کار را انجام دهد، لذا اقدامات این جبهه به منظور اهداف بوده و از اقدامات جزیره‌ای و تک نفره جلوگیری کنیم.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.