رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: سینما بهمن شهرکرد به پردیس سینمایی چهار سالنه تبدیل می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الله شیروانی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: سینما بهمن شهرکرد به زودی با اضافه شدن سه سالن، به پردیس‌های چهارسالنه کشور می‌پیوندد.

او افزود: سینما بهمن شهرکرد یکی از مجموعه‌های فرهنگی با سابقه استان به همت موسسه بهمن سبز سازمان سینمایی حوزه هنری و با مشارکت مؤسسه‌ی سینما شهر و مساعدت شهرداری شهرکرد، به پردیس سینمایی چهار سالنه تبدیل می‌شود.

شیروانی ادامه داد: سینما بهمن شهرکرد که دهه ۱۳۵۰ در شهرکرد به صورت تک سالنه ساخته شده پیش از این نیز در سال ۱۳۸۶ توسط حوزه هنری بازسازی و بهسازی شده بود.

او اظهار داشت: این سینما اکنون دارای یک سالن با ظرفیت ۴۸۰ نفر است و با هماهنگی‌های صورت گرفته و در روز‌های آتی عملیات تبدیل آن به یک پردیس چهار سالنه آغاز خواهد شد که این عمل به نوعی توجه به سلایق مختلف عموم مردم و احترام به مخاطبین متنوع تولیدات سینمای ایران در استان چهارمحال و بختیاری است.

شیروانی افزود: با احداث و افتتاح این مجموعه عموم مخاطبان می‌توانند با وجود ۴ سالن مجزا، فیلم یا فیلم‌های دلخواه خود را در هر سانس انتخاب و تماشا کنند که می‌تواند به رونق بیشتر فعالیت‌های سینمایی و استفاده از محصولات سینمایی توسط مردم استان منجر شود.

او گفت: در تهیه و تجهیز سیستم‌های صدا و تصویر، پرده نمایش، مبلمان و... هر چهار سالن این پردیس از تجهیزات به روز و با کیفیت سینمایی حال حاضر کشور استفاده خواهد شد.

شیروانی اظهار داشت: در این تغییر و بهسازی، دکوراسیون سالن انتظار، بوفه و مسیر ورود و خروج سینما نیز تغییر خواهد کرد و همچنین یک محل تفریحی در این پردیس سینمایی دایر خواهد شد.

او ادامه داد: فرآیند بازسازی و آغاز ساخت پردیس سینمایی بهمن شهرکرد از اوایل آذر ماه خواهد بود و این پروژه طبق برنامه ریزی و پیش بینی‌های صورت گرفته در بهمن ماه ۱۳۹۸ به اتمام می رسد.

انتهای پیام/خ

برچسب ها: حوزه هنری ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار