استاندار همدان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه دو عنصر تاثیرگذار تحصیل علم و تهذیب نفس است که جامعه را به سعادت می‌رساند.

وحدت حوزه و دانشگاه دو عنصر تاثیرگذار تحصیل علم و تهذیب نفسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان  در آیین نکوداشت وحدت حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهید مفتح در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و وحدت حوزه و دانشگاه نقش تاریخی و ماندگار ایفا کرد،گفت:  : وحدت حوزه و دانشگاه دو عنصر تاثیرگذار تحصیل علم و تهذیب نفس است که مجموع آن‌ها جامعه را به سعادت می‌رساند.

 او با بیان اینکه این برنامه باشکوه با هدف گرامیداشت شهید مفتح برگزار می شود، گفت: شهیدی که در راستای اصول اساسی و قواعد برگرفته از دیدگاه امام راحل تلاش کرد.

استاندار همدان با تاکید بر وفاق، همدلی و صمیمیت در تمام عرصه‌ها به ویژه در حوزه‌های علمیه و دانشگاه اظهار داشت: رمز موفقیت کشور، وحدت و همدلی است که باید روز به روز تحکیم یابد.

شاهرخی بیان کرد: دولت تدبیر و امید با همه تنگنا‌ها و موانع که در سال‌های استقرار در مسیرش ایجاد شد و تحریم‌های ظالمانه، اقدام‌های موثر در تمامی حوزه‌ها انجام داده است.

او افزود: طرح تحول نظام سلامت نتایج مطلوبی برای کشور و استان داشته است که در این باره باید از وزیر سابق و وزیر کنونی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قدردانی کرد.

استاندار همدان ادامه داد: آمریکا به دروغ می‌گوید که حوزه بهداشت و درمان را تحریم نکرده با وجود این تحریم‌ها گام‌های مثبتی برداشته شده است.

شاهرخی گفت: هدف اصلی طرح تحول سلامت تحقق خواسته رهبری انقلاب اسلامی است که فرمودند: «شرایط به گونه‌ای باشد که بیمار تنها درد و رنج بیماری را داشته باشد» بنابراین دولت بار سنگینی از روی دوش مردم برداشت.

او افزود: علاوه بر ارتقای وضعیت بیمارستان، تعمیر و تجهیز بیمارستان‌ها و هتلینگ صورت گرفته و طرح‌های متنوع در حال اجرا است.

استاندار همدان اضافه کرد: وزارت بهداشت توانست فشار حداکثری دشمنان که درصدد فروپاشی کشور در مدت سه ماه بودند را بی اثر کند.

شاهرخی اظهار داشت: به لحاظ مالی ترانزیت کالا محدودیت‌ها و تنگنا‌ها مختلف ایجاد شد که با درایت دولت و همکاری و همراهی مسوولان از این تنگنا‌ها عبور کردیم.

انتهای پیام/د.ا

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.