از ثمرات وحدت حوزه و دانشگاه الهی شدن علم است

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه های علمیه استان همدان گفت: جهت دار و الهی شدن علم، از ثمرات وحدت حوزه و دانشگاه است و باید برای تقویت این وحدت تلاش کرد.

از ثمرات وحدت حوزه و دانشگاه الهی شدن علم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری  ، اظهار کرد: ایثارگری پزشکان، مهندسان، قشر فرهیخته و دانشمند کشور در کمک به زلزله زدگان اخیر کرمانشاه، نمونه بارز خدایی بودن علم و دانش است.

وی اضافه کرد: دانشمندان هسته ای کشورمان نیز جان خود را فدای جهت داربودن علم خود کردند و در تاریخ جاودان شدند.

منتخب همدان در مجلس خبرگان رهبری با استناد به آیات قرآن کریم، گفت: فطرت انسانها به سمت معرفت و علم الهی گرایش دارد و حوزه و دانشگاه باید زمینه و امکانات لازم را برای جذب جوانان به این سمت فراهم کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی، دانشجویان و طلاب را امانت های الهی دانست و افزود: رشد علم و تقوای این جوانان بر عهده اساتید و روحانیون است تا در مسیر درست تولید علم اسلامی قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه اتحاد لازمه حوزه و دانشگاه است، خاطرنشان کرد: این برادری و برابری سبب آرامش، نشاط و محبت بیشتر بین دانشجویان و طلبه ها می شود.

منتخب همدان در مجلس خبرگان رهبری به نشست های مستمر گروهی اساتید دانشگاه و حوزه تاکید کرد و یادآورشد: این تعامل تنها به روز 27 آذر محدود نشود.

27 آذر سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

الهی شدن علم، ثمره وحدت حوزه و دانشگاه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.