کشاورز گفت: در سال‌های مدیریت آقای حجتی توفیقات امکان ناپذیری همچون رشد پایدار و مستمر تقویت امنیت غذایی در بخش رخ داده است.

رشد پایدار و مستمر امنیت غذایی یکی از توفیقات دوران وزیر سابق کشاورزی / حجتی هیچوقت از وضع موجود راضی نبودبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در مراسم تجلیل از محمود حجتی وزیر سابق کشاورزی که با حضور معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد، اظهار کرد: با وجود آقای حجتی بخش کشاورزی روی ریل خوبی قرار گرفته بود و با حمایت دولتمران، مجلس شورای اسلامی و همت کشاورزان بیش از پیش قوام خواهد یافت.

کشاورز با اشاره به اینکه در دهه ۶۰ با مهندس حجتی آشنا شده بودم بیان کرد: طی سال‌هایی که آقای حجتی در وزارت راه و شهرسازی بودند از ایشان بی اطلاع نبودم و پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مجدد به ایشان پیوستم و همیشه می‌گفتم که عمر خدمت کوتاه است و فرصت کامل برای حل مشکلات را نداریم.
بیشتر بخوانید: لزوم واردات ۵۰۰ هزار تن برنج برای تنظیم بازار شب عید/آمار تولید برنج واقعیت ندارد

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: بخش کشاورزی طی سال‌های قبل توفیقات امکان ناپذیری داشته است که می‌توان به رشد پایدار و مستمر امنیت غذایی اشاره کرد.

او در توصیف ویژگی‌های آقای حجتی گفت: با محاسبات مشخص شده تمامی بخش را کنترل می‌کرد ضمن آنکه آقای حجتی به تولید داخل پایبند بودند و همیشه معتقد بودند که باید از تولید داخل دفاع کنیم که این امر در آینده هم باید مورد توجه قرار گیرد.

کشاورز ادامه داد: حجتی از وضع موجود راضی نبود و عدم رضایت ایشان باعث می‌شد که یک گام به جلو برویم و فعالیت‌هایمان را بهتر از دیروز کنیم.

کشاورز تحلیل ایشان بر مبنای شرع مقدس را یکی از صفات بارز ایشان اعلام کرد و گفت: آقای حجتی تمامی تحلیل های خود در بخش کشاورزی را بر مبنای شرع مقدس و با توکل انجام می دهند که این امر به تمامی مسئولان و دست اندرکاران بخش دلگرمی می داد و بنده متاسف ام که دیگر چنین مدیری در بخش کشاورزی نیست.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: آقای حجتی همیشه نسبت به جریانات جاری کشاورزی و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان دغدغه خاطر داشتند و همیشه به دنبال آسان سازی و حذف مقررات بودند.

به گفته وی، بنده از آقای حجتی درس سعه صدر آموختم و امیدوارم ایشان همواره به بخش کشاورزی کمک کنند چرا که دیدگاهشان ارزنده است.

این مقام مسئول، تحمل آقای حجتی به خاطر روحیه خدمت‌گزاری بالایی که داشت بسیار زیاد بود که من خودم چنین تحملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارم.

کشاورز در پایان  با تاکید بر این مسئله که بخش کشاورزی به وجود آقای حجتی نیاز دارد، تصریح کرد: امیدوارم که ایشان کماکان به کشاورزی کشور خدمت کنندو چنین مدیری کمتر پیدا می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار کشاورزی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
عباس آقا این همه تغییر و تحول در وزارتخانه پس حاصل رضایت ایشان بوده است که توسط شما انجام میشود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
به فکر افزایش حقوق کارمندان جهاد باشید
آخرین اخبار