نمایش اوراق اداری باشگاه خبرنگاران جوان در نمایشگاه سرو نقره‌ای

نمونه‌هایی از کارت‌های خبرنگاری و گواهی‌های پایان دوره باشگاه خبرنگاران جوان در خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمده است.

نمایش اوراق اداری باشگاه خبرنگاران جوان در نمایشگاه سرو نقره‌ایبه گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین نمایشگاه «سرو نقره ای» که از تاریخ ۲۲ آذرماه کار خود را در خانه هنرمندان ایران آغاز کرده است، به همت انجمن صنفی طراحان گرافیک هر دوسال یکبار برگزار می‌شود و مباحث صنفی، اقتصادی و دستاورد‌های رشته گرافیک را دنبال می‌کند.

در این دوره آثار بیش از سیصد هنرمند گرافیست در تکنیک و اندازه‌های گوناگون در نگارخانه‌های خانه هنرمندان به نمایش درآمده است.

در بین آثاری که به موضوعات مختلف می‌پردازد، کارت خبرنگاری، گواهی‌های پایان دوره‌ای و سربرگ‌های باشگاه خبرنگاران جوان توجه همگان را به خود جلب می‌کند.

طراحی این اوراق اداری توسط جلال عطارزاده گرافیست نام آشنا انجام گرفته است. یکی از ویژگی‌هایی که این آثار را متمایز می‌کند، ثبت بارکد روی آنهاست. یعنی با این بارکد علاوه بر اینکه از جعل کارت‌های این مجموعه جلوگیری می‌شود، صحت تعلق خبرنگار به باشگاه خبرنگاران جوان نیز مورد تایید قرار می‌گیرد.

این سبک طراحی برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده و از این رو قابلیت نمایش و نشان دادن آن به جامعه را دارا است.

بازدید از نمایشگاه سرو نقره‌ای تا تاریخ ۲۹ آذرماه برای عموم آزاد است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.