باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد چک آندره آ استراماچونی صادر و به او اعلام شده تا برای دریافت چک خود به شعبه بانک یا سفارت ایران در رم مراجعه کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه استقلال، بعد از تلاش‌های گسترده در یک هفته گذشته توسط اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال و پیگیری‌ها و هماهنگی‌های موثر وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه، پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم از طریق مجاری قانونی و طی چک صادر شده توسط بانک مرکزی ایتالیا (عکس) انجام شد.

۱- پیرو ترک تیم استقلال توسط استراماچونی و بازگشت به ایتالیا، در اولین اقدام با دعوت او به سفارت ایران در رم و برگزاری جلسه‌ای با معاون سفارت به سرمربی ایتالیایی اطمینان داده شد که برای یافتن راه حل قانونی جهت پرداخت مطالباتش مساعدت لازم صورت خواهد گرفت.

۲- طی روز‌های اخیر تلاش‌هایی در جهت پرداخت مطالبات استراماچونی از طریق مکانیسم‌های بانکی انجام شد. در این رابطه با تلاش‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم و همکاری بانک سپه شعبه رم پس از آنکه شماره حساب ایشان به صورت رسمی از جانب وکیل‌شان در عصر روزجمعه اعلام شد، اقدامات لازم جهت فرایند بانکی با توجه به تعطیلات آخر هفته به روز دوشنبه (دیروز) موکول شد.


بیشتر بخوانید: بازگشت تیموریان به استقلال!


۳- صبح روز دوشنبه مطالبات ایشان طی یک فقره چک (بانک مرکزی ایتالیا) در وجه سرمربی تیم استقلال صادر و به شخص استراماچونی اعلام شد تا برای دریافت چک به شعبه بانک و یا محل سفارت مراجعه نماید.

۴- صدور این چک که کلیه مراحل قانونی را طی نموده، سریع‌ترین راه ممکن در شرایط کنونی برای پرداخت مطالبات ایشان از طریق مکانیسم بانکی است.

۵- این اقدام در جهت اعلام حسن نیت برای حل و فصل مشکل سرمربی محترم استقلال از طرق قانونی انجام شد، اکنون انتظار می‌رود ایشان با مراجعه به بانک، چک مطالبات خود را دریافت و امروز (سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸) با بازگشت به ایران هدایت تیم استقلال را در دست بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
گوجه کیلو چند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
از ایران مصاحبه میکنن، پولو زدیم ب حساب! بعد طرف از ایتالیا میگه هنوز نزدن...
غیر حرفه ای ترین مدلی بود ک تا حالا دیده بودم.
یاد اون مصاحبه افتادم که مرده میگفت جعفر اگه داری این مصاحبه رو میبینی چن تا نون بگیر ببر خونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
این یک بازی سیاسیه ب ای فشار به مجمع تشخیص برای تصویب لوایح FITFو پالرمو.
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۱۹:۲۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
وای وای وای چقدر پاچه خواری ولا برانکو رفت 1 درصد این نازشو نکشیدن مگه ایران قحطی مربیه تیم ملی استقلال فردا هم پرسپولیس بلاتکلیف بمونن
Iran (Islamic Republic of)
پسر آبی
۱۹:۱۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
آقای استراماچونی دیروز میخواست بیا تهران نزاشتن بیاد آخه چه مشکلی با استقلال دارن چرا مشکل برای تیم درست میکنن بحث پول نیست اونا نمیخوان استراماچونی برگرده.آخه ما هوادارا چه گناهی کردیم بخدا ماهم ایرانیم .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
اگر درست باشد که اون به خاطر پول رفته، بهتر بر نگردد استقلال. چون استقلال مربی می خواهد که واقعا برایش مایه بگذارد. حالا آمدیم این قرارداد ۲ساله که هنوز خیلی نگذشته، دفعه بعد به خاطر بی پولی استقلال، طول بیشتری کشید، بازهم همین اش وکاسه، همین الان نیاد بهتر.
Iran (Islamic Republic of)
اس اسی
۱۹:۰۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
خواهش میکنم فقط استقلالیا راجع به استقلال نظر بدن
استقلالیای واقعی با موفقیت تیمشون خوشحالن و الان موفقیت تیم یعنی استراماچونی و بس
در ضمن بحث استرا اصلا پول نیست بلکه راه قانونی دریافت پولشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
یاد جمله عرب افتادم که میگفت پول برانکو حاضره بیاد ببره
اینجوری مدیریت میکنن که مربی فرار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
rahmanramezani
۱۰:۱۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
دمتون گرمه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۰:۰۷ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
شما چرا خجالت نمیکشید اینقدر دارین دروغ میگین و دروغهایتان یکی به یکی در میاد . مگه هفته قبل نگفتین پول ریختین به حسابش دوشنبه میتونه برداشت کنه . ولی سه شنبه شد تازه چک کشیدین که اونم مطمئنا حساب خالیه میره برگشت میزنه ، بس کنید اینقدر مردم رو سرو کار نزارید اون فتحیه گند زد به همه چی حالا هم خودش نیست فقط باشگاه رو گذاشت با این همه بدهی
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۰:۰۱ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
وزیرپرسپولیس ووزارت خارجه پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
رضا زندی
۰۹:۵۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
خلیل زاده که 3روز پیش گفته بود طلبش واریز شده اخه چقدر عوام فریبی و دروغ خجالت بکشید مردم و سرکار نزارید تازه امروز چکش صادر شده حتما تا 2 روز دیگه پیک موتوری چک و نبرده بانک و...........
آخرین اخبار