کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: هیچ کمکی از آقایان نمی‌خواهیم و تنها امیدواریم بازی‌های هفته آینده لغو شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید نورافکن، درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: خیلی دیر شروع به حمایت از تیم امید شد و امیدوارم دیر نشده باشد. اگر بتوانیم از گروه خود صعود کرده و سپس به المپیک ۲۰۲۰ صعود کنیم، باید پاداشی فوق‌العاده قوی برای مان در نظر بگیرند و امیدوارم در این یک ماه بگویند پاداش اعضای تیم امید چیست. در گروه سختی قرار داریم و امیدوارم با کسب بهترین نتیجه، راهی المپیک شویم.

هیچ کمکی از آقایان نمی‌خواهیم و تنها امیدواریم بازی‌های هفته آینده لغو شود

او درباره اینکه امشب برای همراهی سپاهان در بازی با شاهین بوشهر به اصفهان باز می‌گردد، اظهار داشت:  امشب عازم اصفهان می‌شوم و پس از بازی با شاهین شهرداری بوشهر، به تیم امید برمی‌گردم. امیدوارم دیدار‌های باشگاهی لغو شود. هیچ کمکی از آقایان نمی‌خواهیم و تنها امیدواریم بازی‌های هفته آینده لغو شود.

دنده ام خونریزی و التهاب دارد

نورافکن درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی اش بیان کرد: در بازی با پیکان، از ناحیه دنده آسیب دیدم و دنده ام خونریزی و التهاب دارد. امیدوارم مشکل من در روز‌های آتی حل شود تا بتوانم به تیم ملی امید و باشگاهم کمک کنم.


بیشتر بخوانیداستیلی: به وقت حرف زدن همه پشت تیم امید هستند/ سازمان لیگ نتوانست به ما کمک کند


آقایان بازی استقلال و سپاهان را در تاریخ دیگری برگزار کنند

کاپیتان تیم ملی امید درباره اینکه مهدی تاج گفته است زمان دیگری برای برگزاری بازی استقلال با سپاهان وجود ندارد، گفت: اگر اگر بازیکنان امید در جام حذفی نباشند، از زیبایی بازی کاسته می‌شود. آقایان می‌توانند کاری انجام داده و بازی را در تاریخ دیگری برگزار کنند. بهتر است شرایطی فراهم شود تا بازیکنان ۲ تیم در زمین باشند و باشگاه‌ها و البته تیم امید ضربه نخورند. بازی سپاهان و استقلال، همیشه زیبا بوده و امیدوارم این بازی لغو و در زمان دیگری برگزار شود تا تماشاگران لذت ببرند.

اهل ریا نیستم، اما تلاش می‌کنیم به المپیک برسیم

نورافکن درباره اینکه از صحبت هایش بوی ناامیدی می‌آید، گفت:  اهل ریا نیستم. نه می‌گویم به احتمال ۱۸۰ درصد به المپیک صعود می‌کنیم و نه می‌گویم المپیکی نمی‌شویم. تلاش می‌کنیم به این هدف برسیم، اما امکان فراهم کردن شرایط و بازی‌های دوستانه بهتری برای تیم امید وجود داشت. من با شرایط کشور آشنا هستم. با این وجود امیدوارم با تمام مشکلاتی که تیم امید و بازیکنان به دوش می‌کشند، بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
اینم تو تیم ملی امیده؟؟؟؟:/
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۱۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
لازم نکرده
آخرین اخبار