براساس نقشه‌های هواشناسی، امروز در اغلب مناطق کشور بارش برف و باران و وزش باد و در استان‌های جنوبی رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

وضعیت هوا در ۲۶ آذر/آسمان اغلب مناطق کشور برف و بارانی استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز در اغلب مناطق کشور بارش برف و باران و وزش باد و در استان‌های جنوبی رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد، در این روز انتظار می‌رود بتدریج از میزان غلظت آلاینده‌های در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت کاسته شود.

شدت بارش در روز سه شنبه در نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب خراسان جنوبی، لرستان و شمال خوزستان است.

روز چهارشنبه در برخی نقاط استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان، یزد، نیمه جنوبی فارس، شرق بوشهر، هرمزگان، مرکز و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار باران، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و در استان خراسان رضوی، اصفهان، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه شرقی لرستان، جنوب استان همدان، جنوب مرکزی و ارتفاعات کرمان بارش برف و در برخی از این مناطق برف و باران را شاهد خواهیم بود.


بیشتر بخوانید: ورود سامانه بارشی از سمت جنوب به کشور/دمای پایتخت کاهش می یابد


افزایش غلظت آلاینده ها در پایان هفته مجدد به شهرهای پرجمعیت باز می گردد

روز چهارشنبه شدت بارش در هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس است، روز پنج شنبه در استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی رعد و برق رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشور در این روز و روز جمعه جو آرام بوده و بتدریج در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها رخ خواهد داد.

از امروز تا شنبه برای مناطق شمال غرب و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز روند افزایش تدریجی دما حدود ۴ تا ۸ درجه است، همچنین در غرب کشور روند افزایش تدریجی دما را داریم که بین ۳ تا ۶ درجه است.

/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار