مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : بر اساس قانون کمک مالی به باشگاه‌های خصوصی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و نهاد‌های دولتی ممنوع و تخلف است و بر این اساس نمی‌توانیم در این زمینه تخلف کنیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به درخواست‌های باشگاه‌های خصوصی استان حاضر در لیگ‌های کشوری گفت : بودجه‌های ورزشی که در اختیار این اداره کل قرار می‌گیرد بسیار محدود و ردیف‌های خاص خود را دارد و نمی‌توانیم آن را به باشگاه‌های خصوصی اختصاص دهیم.

او گفت : هر چند بر اساس قانون و مقررات بودجه‌ای ابلاغی هرگونه کمک مالی به باشگاه‌های خصوصی ممنوع است و در صورت انجام آن دستگاه‌های نظارتی برخورد خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه حمایت از باشگاهداری خصوصی در قالب در اختیار گذاشتن امکانات سخت افزاری، سالن و استادیوم‌های ورزشی را خاطر نشان ساخت و گفت: نباید انتظار داشت بودجه ناچیز و محدود هیئت‌های ورزشی که زحمات زیادی در زمینه رشد و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی متحمل می‌شوند به یک یا چند باشگاه خصوصی واگذار شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.