شهردار کاشان گفت:پردیس فرهنگی کاشان با زیربنای پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع در یکی از مناطق کم برخوردار کاشان احداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید ابریشمی رادشهردار کاشان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتقای فرهنگ و هنر باعث ارتقای جامعه شهری می‌شود، اظهار داشت: روح هر شهر مربوط به فعالیت‌های اجتماعی آن است که در بستر جامعه جریان پیدا می‌کند.

او افزایش تعاملات اجتماعی کارآمد و مناسبات جامعه محور را از جمله ارکان افزایش نشاط اجتماعی در شهر دانست و ابراز داشت: از آنجا که فرهنگ و هنر از جمله ابزار‌های افزایش تعاملات اجتماعی است باید برای ارتقای این دو مولفه در جامعه شهری تلاش کنیم.

شهردار کاشان از احداث پردیس فرهنگی کاشان به عنوان بزرگترین بنای این حوزه در کاشان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با زیربنای پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع در یکی از مناطق کم برخوردار کاشان احداث می‌شود.

او با اشاره به احداث این پردیس بیان داشت: یکی از سیاست‌های شهرداری کاشان افزایش فضای کالبدی فرهنگی و هنری شهر در مناطق کمتر برخوردار کاشان است که علاوه بر پردیس فرهنگی کاشان اماکن فرهنگی هنری دیگری نیز در مناطق کمتر برخوردار ساخته و یا در حال ساخت است.

ابریشمی همچنین با اشاره به عملیات اجرایی سالن ۶۰۰ نفره جنب این پردیس اذعان داشت: با توجه به نوسان شدید قیمت‌ها برای تکمیل این پروژه تا حدود چهار برابر پیش بینی‌ها اعتبار لازم است.

او همچنین از افتتاح و بهره برداری پلاتوی سپهر فرهنگسرای مهر خبر داد و افزود: این سالن نمایش با جدیدترین استاندارد‌ها همزمان با آغاز پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر افتتاح و به بهره برداری رسید.


شهردار کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اجرای پل رودخانه سوک چم کاشان آغاز شده است، بیان داشت: احداث این پل با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در حال اجراست.

او اظهار داشت: اجرای این پل بتنی با دهانه ۱۰متری همسطح با طول ۶۰ متر و ارتفاع سه متر صورت گرفته است.

ابریشمی راد هدف از اجرای این پروژه را ارتقای سطح ایمنی و رفع خطر هنگام سیلاب دانست و ابراز داشت: این پل در بلوار قطب راوندی جنب دانشگاه مهد علم توسط معاونت عمران شهرداری کاشان احداث می‌شود.


شهردار کاشان با اشاره به تلاش این نهاد برای بهسازی معابر کاشان به خصوص در بافت تاریخی و قدیمی کاشان تصریح کرد: به این منظور بلوار نماز کاشان با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهسازی می‌شود.

او با بیان اینکه برای بهسازی این بلوار چهار هزار متر مکعب خاکبرداری و مخلوط ریزی شده است، اذعان داشت: بهسازی این بلوار شامل شش هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت، جدول گذاری و همچنین بهسازی فضای سبز آن است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار