فرماندهی انتظامی شهرستان دره شهر گفت: استفاده ناصحیح ازفضای مجازی یک تهدید برای جوانان وخانواده‌ها است که با آموزش واطلاع رسانی می‌توان از پیامد‌های آن پیشگیری کرد.

استفاده ناصحیح ازفضای مجازی تهدیدی برای جوانان و خانواده‌ها است

سرهنگ علی جمالوندی فرماندهی انتظامی شهرستان دره شهر  در گفت , گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ با اشاره به عدم آگاهی و استفاده ناصحیح برخی افراد از فضای مجازی افزود:استفاده بیش از حد ابزار‌ها و فضای مجازی به عنوان نوعی اعتیاد تلقی شده و آسیب زا است.

او با اشاره به اینکه تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی به سمت فضای مجازی تغییر مسیر داده است، بیان کرد: امروز آسیب‌های فضای مجازی خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

سرهنگ جمالوندی راهکار‌های مقابله با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی در شبکه‌های مجازی را، فرهنگ سازی، آموزش عمومی و نظارت مستمر دانست و اظهار کرد: تقویت نهاد خانواده به عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین پایگاه اجتماعی نقش بسزایی در سلامت جامعه ایفا می‌کند، چون خانواده، اصلی‌ترین و محوری‌ترین پایگاه اجتماعی است که نقش بسزایی در حفظ سلامت جامعه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با هشدار نسبت به آسیب‌های فضای مجازی، ادامه داد: استفاده مکرر و نا به جا از اینترنت و فضای مجازی باعث سرد شدن روابط بین خانواده‌ها می‌شود که این موضوع از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.