امام جمعه مهران :

داشتن امنیت مرهون تلاش‌های شبانه روزی و زحمات پرسنل نیروی انتظامی است

امام جمعه مهران با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی، گفت: داشتن امنیت مرهون تلاش‌های شبانه روزی و زحمات کارکنان نیروی انتظامی است چرا که که در ایام مختلف، این نیرو‌ها آسایش خود را برای حفظ امنیت در جامعه فدا می‌کنند.

داشتن امنیت مرهون تلاش‌های شبانه روزی و زحمات پرسنل انتظامی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , حجت الاسلام امینی امام جمعه مهران  در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: خدا را شکر، شهروندان مهران از مجموعه انتظامی شهرستان رضایت مندی کامل دارند و امنیت مثال زدنی این نقطه مرزی مرهون از خود گذشتگی و ایثار نیرو‌های انتظامی است.

او از اجرای برنامه‌های متنوع، آموزشی، معنوی، علمی و خدماتی نیروی انتظامی که با همکاری سایر ادارات مسئول و همکاری با پلیس درطول سال برگزار شده، تقدیر کرد و ادامه داد: زحمات پلیس امروز بر پایه‌ی پیشگیری از وقوع متمرکز است و این رویکرد یک نگاه ارزشمند و مورد انتظار عموم شهروندان است.

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهران نیز در این جلسه پس از ارائه گزارشی از عملکرد هشت ماهه سال ۹۸ توسط کارکنان این شهرستان، بیان کرد: هدف از این دیدار تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است.

سرهنگ شهبازبیگی با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری امنیت اضافه کرد: نیروی انتظامی اصلی‌ترین و مهم‌ترین نهاد حافظ امنیت پایدار در جامعه است و در راستای ارتقای آن با تمام توان خود سعی و تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.