همزمان با سراسر کشور پویش «حلقه وصل باشیم» در راستای تأمین جهیزیه مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه محمدی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور پویش «حلقه وصل باشیم» در راستای تأمین جهیزیه مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان آغاز شد.

او افزود: پویش «حلقه وصل هم باشیم» برای کمک به تأمین جهیزیه فرزندان عقد کرده و تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان تشکیل شده است تا با مساعدت مادی و معنوی خیرین جهیزیه این خانواده‌ها مهیا شود.

محمدی اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۷۰۰ نفر از مددجویان زیرپوشش بهزیستی پشت نوبت بهره مندی از خدمت تأمین جهیزیه هستند که با جذب مشارکت‌های مردمی برای تهیه جهیزیه مقدمات تشکیل زندگی برای آن‌ها فراهم می‌شود.

او با اشاره به اینکه امسال ۴۱۰ میلیون ریال برای تأمین جهیزیه ۴۱ مددجو کمک شده است ادامه داد: برای شرکت در این پویش مردمی هر کس می‌تواند به اندازه توانایی خود از طریق خرید کالا و یا پول نقد این زوج‌های جوان را مورد حمایت قرار دهد.

محمدی گفت: علاوه بر ادارات، مجتمع‌های بهزیستی و مؤسسات خیریه، شماره حساب ۱۸۰۰۹۰۷۳۴۵۱۴۰۴۱ بانک توسعه تعاون برای واریز کمک‌های نقدی مردم استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار