مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه در استان کرمانشاه ۳ هزار و ۸۷۰ فضای آموزشی وجود دارد، گفت: از این تعداد سیستم گرمایشی ۹۵۴ مدرسه اصلاح شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نظری مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : با شروع طرح اصلاح سیستم‌های گرمایشی مدارس از سال ۹۲ تاکنون سیستم گرمایشی ۹۵۴ مدرسه (۷ هزار و ۵۵۰ کلاس درس) در استان کرمانشاه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان اصلاح شده است.

او گفت : در سال ۹۸ اولویت اول اصلاح سیستم گرمایشی مدارس روستا‌هایی بود که دارای علمک گاز بودند که در همین رابطه حدود ۵۶۵ کلاس درس سیستم گرمایشی آن‌ها اصلاح شده و ۲۶۵ کلاس درس هم عملیات اجرایی آن در دست اجراست و تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گفت: در ۸۲۰ مدرسه استان با هزار و ۵۲۵ کلاس درس از بخاری‌های نفتی کاربراتوری استفاده می‌شود که ۳۰ میلیارد تومان برای اصلاح سیستم گرمایشی این مدارس نیاز است.

نظری گفت: در روستا‌هایی که تاکنون سیستم گرمایشی آن‌ها اصلاح نشده مشکلاتی، چون تامین آب وجود دارد که برای رفع این مشکل قرار است از سیستم‌های رادیاتور برقی استفاده شود تا بخاری‌های نفتی کاربراتوری در مدارس برای همیشه جمع آوری شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.