استاندار کرمانشاه گفت : باید مشارکت مردم را به کمک حکومت بیاوریم تا بتوانیم بهتر با مشکلات روبه رو شویم و نیازها را برطرف کنیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه بابیان اینکه مردم برای کمک به آموزش و پرورش تمایل بهتری دارند، گفت : در زلزله کرمانشاه مردم در ساخت بیش از ۱۵۰ مدرسه تخریبی مشارکت کردند و امروز نیز می توانند برای کمک به بازماندگان از تحصیل وارد عمل شوند.

او بازماندگی از تحصیل را یک آسیب اجتماعی بزرگ‌ دانست و گفت : بازماندگی از تحصیل می تواند به دلیل اعتیاد خانواده، فقر، آسیب های جسمی و دیگر مشکلات اجتماعی بروز کند.

استاندار کرمانشاه گفت: کمک به بازماندگان از تحصیل نباید به خیرین استان بسنده شود، بلکه انتظار داریم دیگر دستگاه ها و ارگان ها نیز پای کار بیایند.

بازوند افزود: زیرساخت های آموزش و پرورش از بعد سخت افزاری شرایط بهتری دارد که این موضوع می تواند زمینه مناسبی برای حل معضل بازماندگان از تحصیل باشد.

او گفت: در بودجه سال ۹۹ نیز مبلغی را برای حل مشکل بازماندگان از تحصیل اختصاص خواهیم‌ داد تا هرچه زودتر این‌ مشکل برطرف شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.