رئیس کمیته امدادامام خمینی(ره)شهرستان آمل،گفت: این نهاد به ۹۷۴ دانش آموز و دانشجوی زیر پوشش این نهاد در این شهرستان خدمات مختلفی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حسن قربانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان آمل با اشاره به پرداخت کمک هزینه شهریه و تحصیلی برای ۹۷۴ نفراز دانشجویان و دانش آموزان زیر پوشش این نهاد،گفت: این خدمات به ۱۷۲ دانشجو ۸۰۲ دانش آموز تدر مقاطع مختلف ارائه شده است.

او افزود: بخشی از این کمک‌ها از سوی مردم نیکوکار و خیران تهیه و بخش دیگر از منابع دولتی تامین شده است.

رئیس کمیته امداد آمل گفت: در بخش‌های دیگر مانند (کلاس‌های تقویتی و کنکور، هزینه ایاب و ذهاب)  از سویاین نهاد به دانش آموزان زیر پوشش مساعدت شد.

او افزود: ۱۱۹ نفر از دانش آموزان  در این شهرستان به اردوی سراسری مشهدمقدس اعزام شدند.

قربانی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره و راهنمای فردی و گروهی که در بخش‌های تحصیلی، شغلی، خانواده، پیشگیری از اعتیاد و گفت: ۳۲۲ نفر از دانش آموزان و دانشجویان از برنامه‌های کانون موقت و سایر کانون‌ها در شهرستان بهره مندشدند.

رئیس کمیته امداد آمل با تقدیر از همراهی خیران و مردم نیکوکار این شهرستان در ارائه خدمات به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ادامه داد: این خدمات به منظور ارتقاء سطح تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان ارائه می‌شود.

او افزود: در آمل ۶ هزار و ۶۸۴ خانوار زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.