فرماندار زرندگفت: در ماه گذشته مصرف بنزین در این شهرستان حدود ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بوده که در مدت مشابه سال قبل میزان ۷۰۰ هزار لیتر کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نهمین جلسه شورای اداری شهرستان زرند، با حضور ائمه جمعه زرند، خانوک و ریحانشهر، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان به ریاست فرماندار زرند در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، امروز در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان، برگزاری انتخاباتی سالم و با آرامش کامل سیاسی بدور از هر گونه جناح بازی را جهت پیشرفت و توسعه بیش از پیش شهرستان، ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست.

او، با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه، بصیر، فهیم و ولایت مدار، مطمئناً با فهم و شعور خود بهترین گزینه و کاندید را برای انتخابات این دوره به مجلس شورای اسلامی میفرستند، خواستار زمینه سازی مسئولین و فراهم نمودن شرایط جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای شد.

️حجت الاسلام ابراهیمی افزود: کاندید‌اهای تایید صلاحیت شده باید به جد نسبت به تخریب رقبای دیگر خود پرهیز کنند و فتیله سیاسی کاری که خوشبختانه امروز در زرند به حداقل ممکن رسیده است، به یکباره شعله ور نکنند تا فضای شهر مهدوی و ولایی زرند مخدوش و ناآرام نگردد.

علی صادق زاده فرماندار زرند نیز در این جلسه افق‌های توسعه‌ای آینده و مهم را برای شهرستان زرند تا پایان سالجاری، افتتاح بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی سینا و بهره برداری از کارخانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تنی فولاد زرند ایرانیان و تولید شمش فولادی دانست و اظهار داشت: برنامه افتتاح بیمارستان سینا با حضور مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین بهره برداری از کارخانه فولاد زرند ایرانیان، با حضور ریاست  جمهور، در دستور کار قرار دارد.

نماینده عالی دولت در بخش دیگری از سخنان خود به سفر روز گذشته مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی به زرند اشاره نمود و گفت: آغاز انقلاب صنعت ریلی در زرند با شروع عملیات‌های اجرایی ریل گذاری خط فرعی ایستگاه جلال آباد به کارخانه‌های کنستانتره و گندله سازی به طول ۲۲ کیلومتر و ریل گذاری و اتصال مجتمع فولاد زرند ایرانیان به شبکه ریلی سراسری و همچنین آغاز عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی خط ریل فرسوده زرند_سیریز_بافق به طول ۴۶ کیلومتر با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان، رقم خورد.

️علی صادق زاده با اشاره به برخی از عملیات‌های اجرایی در دست اقدام حوزه عمرانی، آبخیزداری و مقابله با پدیده گرد و غبار، صنعت و معدن، کشاورزی و همچنین اصلاح و ایمن سازی جدی نقاط و معابر حادثه خیز روستایی و شهری زرند، گفت: روند ترمیم زخم‌های کهنه شهرستان زرند بخوبی پیش میرود.

فرماندار زرند ادامه داد: امروز با وجود تمامی تحریم‌های ظالمانه علیه میهن و ملت اسلامی، شاهد رشد و شکوفایی استعداد‌های نهفته جوانان این مرز و بوم می باشیم، همانطور که جوانان متخصص، متعهد و برومند زرندی در کارخانه تولید واگن پلور سبز زرند، موفق به طراحی و ساخت دستگاه تهویه واگن با کیفیت بسیار بالاتر از کالا مشابه خارجی شدند که به دلیل تحریمها، واردات دستگاه مدنظر به طور کلی متوقف شده بود و امروز کارخانه واگن سازی زرند آمادگی دارد تا این دستگاه را در کشور به تولید انبوه برساند.

صادق زاده فرماندار زرند در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان به آغاز طرح اصلاح قیمت بنزین در زرند همزمان با سراسر کشور طی یکماه گذشته اشاره کرد و گفت: در ماه گذشته مصرف بنزین در شهرستان زرند حدود ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بوده که در مدت مشابه و در تاریخ ۲۳ آذرماه این میزان ۷۰۰ هزار لیتر کاهش داشته که نشان از کاهش ۱۵ درصدی مصرف بنزین در شهرستان زرند است.

او در پایان با بیان اینکه طی ادوار گذشته درصد مشارکت مردم ولایی شهرستان در انتخابات نسبت به دیگر شهرستان‌های استان کرمان، زبان زد بوده است افزود: هم اکنون روند بررسی تایید صلاحیت‌های نامزد‌ها حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان توسط هیئات اجرایی و نظارت ستاد انتخابات شهرستان با فضای وفاق، همدلی و دوستی پیش می رود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: انتخابات ، قیمت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.