ایزدپناه گفت: داور در نیمه اول ۲ پنالتی مسلم برای تیم ما نگرفت و با این کارش به راحتی مسیر بازی را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر پس از شکست این تیم برابر استقلال گفت: داور بازی امروز ما برابر استقلال، در بازی برابر ماشین سازی تبریز هم ۲ پنالتی برای حریف گرفت که هیچ کدام از آن‌ها درست نبود. در نیمه اول بازی امروز برابر استقلال نیز به راحتی از ۲ پنالتی مُسلم ما گذشت و با اشتباهاتش مسیر بازی را تغییر داد.

سرپرست تیم شاهین شهرداری با انتقاد از کمیته داوران گفت: فیلم بازی‌های ما را مرور کنید و ببینید داوران چند پنالتی اشتباه بر علیه تیم ما گرفتند. تمام کارشناسان داوری هم این موضوع را تایید کردند، اما متاسفانه کمیته داوران برای بازی‌های ما فقط از داوران لیگ یکی استفاده می‌کند. در تمام بازی‌های ما از یک داور باتجربه استفاده نشده است. آیا باید برای بازی سنگینی مانند بازی با استقلال از چنین داوری استفاده می‌کردند؟


بیشتر بخوانید: بارانی: داور ۲ پنالتی برای ما نگرفت


ایزدپناه از تغییر زمان بازی انتقاد کرد و گفت: این تحقیر بود که بدون  اطلاع ما بازی را از جمعه به شنبه موکول کردند و پس از آن که برای خرید بلیت بازی اقدام کردیم، زمان بازی را هم تغییر دادند. واقعا نمی‌دانیم از این بی نظمی‌ها باید به کجا شکایت کنیم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۲۲:۱۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
واقعا داورافتضاح بود وراحت درحق شاهین اجحاف شدوپنالتی مسلم روبرای شاهین نگرفت اگرهمین صحنه روی دروازه شاهین بود حتما به نفع استقلال پنالتی میگرفت اینروزا همه بسیج شدن واسه تیم دولتی
آخرین اخبار