معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، گفت:هوای مازندران امروز یکشنبه ۲۴ آذرماه صاف تا نیمه ابری خواهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، گفت:هوای مازندران امروز یکشنبه ۲۴ آذرماه تا روز دوشنبه ۲۵ آذرماه صاف تا نیمه ابری خواهد.

او با بیان اینکه آسمان استان در مناطق ساحلی و جلگه‌ای در این بازه زمانی همراه با مه صبحگاهی خواهد بود، افزود: دمای هوا نیز در بیشتر مناطق استان در این روز‌ها از ۱۰ تا ۱۶ درجه سانتی گراد خواهد بود.

اسدی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی از روز سه شنبه ۲۶ آذرماه آسمان مازندران نیمه ابری تا ابری به تدریج از غرب استان همراه با بارش باران و در ارتفاعات همراه با بارش برف پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: مازندرانی‌ها روز چهارشنبه ۲۷ آذر در اوایل صبح شاهد بارش پراکنده باران خواهند بود، اما از بعد از ظهر با کاهش ناپایداری و ابرناکی هوا آسمان استان دوباره صاف و نیمه ابری خواهد شد.

او با بیان اینکه آسمان استان در آخرین روز‌های فصل پاییز نیز صاف و نیمه ابری خواهد بود، افزود: آمل با بیشینه دمای نزدیک به ۱۵ درجه سلسیوس گرمترین و سیاه بیشه با ۸ درجه سلسیوس خنک‌ترین نقطه مازندران در روز گذشته بودند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.