حبیب زاده:شانس زیادی برای المپیکی شدن داریم / می‌خواهیم نفراتی را به کادر تیم ملی اضافه کنیم

سرپریت فدراسیون تنیس روی میز کشورمان گفت:شرایط بسیار خوبی داریم و اگر بخت هم یاری کند می‌توانیم به المپیک برسیم.

بحبیب زاده:شانس زیادی برای المپیکی شدن داریم / می‌خواهیم نفراتی را به کادر تیم ملی اضافه کنیمهنام حبیب زاده سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، درباره مسابقات لیگ برتر که به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار شد گفت: مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز کشور برای بیست و هشتمین دوره پیگیری شد، خوشبختانه  تنیس روی میز در بخش باشگاهی وضعیت خوبی دارد و باشگاه‌ها از آن حمایت خوبی انجام می‌دهند.  

او افزود: مسابقات لیگ برتر امسال کشورمان شرایط و کیفیت خوبی دارد و قهرمانان ما در تیم ملی حضور دارند و در تیم‌های مختلف بازی می‌کنند، رقابت نزدیکی وجود دارد و این کیفیت بالا به تیم ملی کمک می‌کند تا بازیکنانمان در مسابقات پیش رو به بهترین فرم خود حاضر شوند.

شرایط اقتصادی خاص است و مجبور شدیم بازی ها را متمرکز برگزار کنیم  

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز درباره علت برگزار شدن مسابقات لیگ برتر به صورت متمرکز در استان تهران و آسیب‌های احتمالی آن عنوان داشت: اگر با واقعیت بخواهیم زندگی کنیم باید به این نکته توجه کنیم که شرایط اقتصادی تیم‌های ما خاص و سخت است، باشگاه‌های ما از لحاظ اقتصادی در شرایط خاصی به سر می‌برند و ما به این نتیجه رسیدیم که برگزاری متمرکز این رقابت‌ها به صرفه جویی هزینه‌ها برای باشگاه‌ها کمک می‌کند که خوشبختانه تیم‌ها از این مسئله استقبال کردند.  

او ادامه داد: هدفمان این است تا تیم‌ها بتوانند در مسابقات حاضر شوند و از قهرمانانانمان حمایت کنند، به نوعی تلاش کردیم خواسته تیم‌ها را اجابت کنیم تا تیم‌های با هر بضاعتی بتوانند در این مسابقات حاضر شوند. قطعا این اتفاق می‌تواند مشکلاتی داشته باشد و رفت و برگشتی بودن مسابقات هم می‌تواند حسن‌هایی داشته باشد که قابل قبول است. ما هم تلاش می‌کنیم با بهبود شرایط اقتصادی لیگ را به همان صورت قبل برگزار کنیم.  

حبیب زاده در ادامه و در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه مسابقات انتخابی المپیک عنوان داشت: واقعیت این است که شرایط بسیار خوبی داریم و بازیکنان ما، چون نیما و نوشاد عالمیان در لیگ فرانسه بازی می‌کنند، امیر حسین هدایی و امین احمدیان در لیگ‌های آلمان و اتریش حضور دارند و طاهر خوانی هم که در لیگ خودمان است، خوشبتانه ملی پوشان شرایط خوبی دارند، ما اردوی داخلی هم از ۸ دی خواهیم داشت و پس از آن مهم اردویی خارجی در مجارستان برپا می‌کنیم که به صورت مشترک با مجار‌ها است، همچنین تلاش کردیم با نظر کادر فنی تیم ملی را تقویت کنیم.  

قصد داریم نفراتی را به کادر تیم ملی اضافه کنیم 

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز کشورمان عنوان داشت: می‌خواهیم به کادر تیم ملی یک کمک مربی، مربی تغذیه و روان شناس اضافه شود تا این تیم خوب بتواند موفق باشد، به نظرم شانس خوبی خواهیم داشت، قرعه اگر یاری کند و روز هم روزمان باشد می‌توانیم به موفقیت برسیم مخصوصا که در چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشتیم و از شرایط خوبی هم بهره می‌بریم.  

بهنام حبیب زاده درباره حمایت‌ها از تیم ملی هم عنوان داشت: جا دارد ازوزرات ورزش و کمیته ملی المپیک بابت حمایت خوب تشکر کنم، توسعه و ترقی سطح تنیس روی میز در آسیا و جهان قابل لمس است و تیم ملی ایران از رده‌های پایه رشد داشته است و ما در سال گذشته شاهد کسب مدال نوشاد عالمیان در بازی‌های آسیایی و موفقیت نوید شمس در مسابقات جهانی بوده ایم، امیر حسین هدایی هم در جایگاه نخست زیر ۲۱ جهان قرار دارند، دیگر بازیکنان ما تلاش می‌کنند و نتیجه می‌گیرند و همین نشان دهنده کار خوبی است که انجام می‌شود، به نظرم اگر موفقیتی حاصل شده تیمی بوده است و خانواده تنیس روی میز از اقصی نقاط ایران در آن نقش داشته اند و امیدوارم این روند ادامه دار باشد تا به موفقیت برسیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار