دومين مهلت تيم ليگ پينگ پنگ تمام شد؛

فقط 3 تيم خواهان ليگ بيست و دوم

دومين مهلت سازمان ليگ فدارسيون تنيس روي ميز براي اعلام حضور تيمها در ليگ برتر 92 به پايان رسيد و فقط 3 تيم استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، دومين مهلت سازمان ليگ فدراسيون تنيس روي ميز به تيمها براي حضور در ليگ برتر 20 شهريور ماه بود  اما در مهلت دوم فقط تيم پتروشيمي نوري عسلويه به تيمهاي پتروشيمي بندر امام ماهشهر و  هيئت همدان اضافه شد و تعداد تيمها به حد نصاب 6 تيم نرسيد.

براساس اين  گزارش بيست و دومين دوره ليگ برتر تنيس روي ميز در سال 92 با استقبال کمي رو به رو شده است مسئولان سازمان ليگ ابتدا تاريخ 31 مرداد را براي اعلام حضور تيمها مشخص کرده بودند اما فقط تيمهاي پتروشيمي بندر امام ماهشهر و هيئت همدان ثبت نام کردند از بين اين دو تيم نيز فقط ماهشهريها مبلغ 8 ميليون ورودي خود را پرداخت کردند و هئيت همدان نيز فقط به ذکر نام خود بسنده کرد و قرار شد بعد از يافتن اسپانسر ورودي را بپردازند و مشخص کنند که با چه نامي در ليگ حاضر مي‌شوند.

پس از آن مسئولان سازمان ليگ به تيمهاي ديگر فرصت دادند تا 20 شهريور آمادگي خود را براي حضور در ليگ اعلام کردند.

اکنون زمان مهلت دوم هم کاري را از پيش نبرد و مسئولان سازمان ليگ براي اينکه بتوانند ليگ 92 را برگزار کنند مجبور هستند تا مهلت سومي را به تيمها بدهند و تاريخ 15 مهر ماه را مشخص کرده‌اند.

در اين گزارش آمده است ليگ تنيس روي ميز هر ساله در ماههاي آبان يا آذر برگزار مي‌شد اما در سال 92 و از آنجا که سرمربي تيم ملي اعلام کرده بود براي آمادگي هر چه بهتر در رقابتهاي قهرماني جهان ژاپن که اوايل سال 93 برگزار خواهد شد بازيکنان تيم ملي را در 3ماه پاياني سال به طور کامل در اختيار خواهد گرفت، مسئولان سازمان ليگ قصد داشتند ليگ 92 را زودتر از هر سال و در مهر ماه برگزار کنند.
اما گويا اين موضوع امکان پذير نيست هر چند با اين روند اميد زيادي به برگزاري ليگ به طور کامل نيست./مح

برچسب ها: تیم ، لیگ ، موضوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار