دومین دوره جشنواره استانی داستان‌نویسی (داستان شیراز) در ۳ قالب داستان کوتاه، فیلمنامه کوتاه و نمایشنامه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، براساس فراخوان اعلام شده موضوع آثار آزاد است و تنها شرط جشنواره این است که شرکت‌کنندگان باید ساکن استان فارس باشند.

آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در دو رده سنی نویسندگان ۷ تا ۱۶ ساله و نویسندگان ۱۷ سال به بالاداوری می‌شوند و برندگان و جوایز در هر رده مجزا هستند در ضمن محدودیت حجم برای آثار ارسالی وجود ندارد.

همچنین هر هنرمند حداکثر با یک اثر می‌تواند در هر بخش از جشنواره شرکت کند و آثار ارسالی نباید منتشر شده باشد. علاقه‌مندان فرصت دارند تا پایان آذرماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و نتایج نهایی نیمه دوم فروردین ۹۹ اعلام می‌شود.

شرکت‌کنندگان آثار خود را به آدرس پست الکترونیکی DASTANESHIRAZ@GMAIL.COM ارسال کنند. آثار برگزیده و نهایی جشنواره پس از ۲ مرحله داوری در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند.

در نخستین دوره این جشنواره ۱۵۸ داستان کوتاه، ۲۴ نمایشنامه و ۱۸ فیلمنامه به دبیرخانه ارسال شده بود همچنین ۱۹۱ داستان‌نویس بزرگسال ساکن استان فارس و ۲۱ داستان کوتاه از ۲۱ داستان‌نویس نوجوان ساکن استان فارس در این جشنواره شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار