مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان گفت: ۳۲ اکیپ راهداری در قالب ۳۰۰ نفر نیروی انسانی در جاده‌های استان مستقر شده اند.

استقرار ۳۰۰ نیروی انسانی در جاده‌های خوزستان/۷۰ پروژه سیل تعریف شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز شنبه ۲۳ آذرماه به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته راهداری و حمل و نقل و رانندگان گفت: گستردگی حوزه راهداری و حمل و نقل به شکلی است که هرگونه اقدامی در این حوزه‌ها انجام شود، بازخورد مطلوب و آنی را به دنبال دارد.

او افزود: در بحث راهداری که در واقع حفظ و حراست از جاده‌ها است و هم در حوزه حمل و نقل که بعنوان پیشرو اقتصاد هر کشور همه روزه و بطور مستمر در ارتباط با اقداماتی است که مردم جامعه دارند.

استقرار ۳۰۰ نیروی انسانی راهداری در جاده‌ها

بهرامی نیا در ادامه بیان داشت: باتوجه با شرایط آب و هوایی استان و بروز بارش‌ها در قالب برف و باران، اکیپ‌های زمستانه در مسیر‌ها از ابتدای آبان ماه در تمامی مسیر‌های کوهستانی و ... مستقر شده اند.

به گفته مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان، حدود ۳۲ اکیپ راهداری در قالب ۳۰۰ نفر نیروی انسانی در جاده‌های استان در حال خدمت رسانی هستند و ان شاءالله از انسداد محور‌ها در مناطق کوهستانی، ریزشی و ...جلوگیری نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در یکسال گذشته، بخش حمل و نقل بطور جدی درگیر مسائلی بوده که از کار‌های مستمر و همیشگی مجزا بوده است، در بخش راهداری با وجود سیلی که در استان خوزستان حادث شد، سبب وارد آمدن خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌های استان وارد شود و حدود ۸۵۲ میلیارد تومان برآورد شده و ابلاغ اعتبارات انجام شد.

تعریف ۷۰ پروژه سیل در خوزستان

او، پروژه‌های سیل را بعنوان یکی از اولویت‌های اصلی کاری و درحال انجام عنوان کرد و ادامه داد: یکی از پروژه‌های مذکور در قالب ۷۰ طرح تعریف شده است و عمده آن‌ها راه‌هایی است که در حاشیه رودخانه‌های کارون، دز و کرخه قرار دارند و بیش‌ترین آسیب را متحمل شده اند.

غلامعباس بهرامی نیا اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه‌های مربوط به سیل آغاز شده و با برنامه ریزی‌های انجام شده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی پروژه‌های مذکور تا پایان سال مالی به سرانجام خواهد رسید و تلاش می‌کنیم زودتر این اقدامات به پایان برسند.

او با بیان اینکه در زمان وجود سیلاب، اقدامات زیادی انجام شده و حدود ۴۵۳ دستگاه ماشین آلات اداره تا یک ماه پس از سیل، درگیر بودند، ادامه داد: بازگشایی محورها، جلوگیری از انسداد محور‌ها و ... از دیگر اقدامات راهداری به شمار می‌روند.

غلامعباس بهرامی نیا، احداث و استحکام سیل بند‌ها و اقدامات این چنینی در سایر مناطق درگیر سیلاب نیز از دیگر اقدامات و همکاری‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار