مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تا ۲ ماه آینده، ۹۴ دوربین کنترل سرعت در جاده‌های استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در حال حاضر در جاده‌های استان ۴۴ دوربین در مدار قرار دارند و نصب ۵۰ دوربین دیگر نیز درحال انجام است.

او با اشاره به اینکه دوربین‌های کنترل سرعت استان در ۲ سال گذشته، ۱۲ دستگاه بود، بیان داشت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، تا ۲ ماه آینده نیز از ۹۴ دوربین کنترل سرعت در محور‌های مواصلاتی استان بهره برداری خواهد شد.

بهرامی نیا اظهار کرد: نصب این دوربین‌های کنترل سرعت در محور‌های استان می‌تواند زمینه‌ساز کنترل بهتر تردد و همچنین کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای باشد و به افزایش ایمنی در محور‌ها نیز کمک کند.

این مقام مسئول در خصوص محل استقرار پایگاه‌های اورژانس و هلال احمر از سوی اداره‌کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان، اذعان داشت: این اداره‌کل در راستای کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای، محل استقرار پایگاه‌های اورژانس و هلال احمر در محور‌های مواصلاتی استان را طی ۵ سال اخیر پایش و مورد ارزیابی قرار داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: طبق این پایش، پیشنهاد شده تا به منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر اورژانس و هلال احمر در مسیر‌های ارتباطی، جابه‌جایی در برخی نقاط استقرار آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام/گ

افزایش تعداد دوربین‌های کنترل سرعت

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.