فرماندار هرسین گفت: فعالیت‌های مدیران در ایام انتخابات بخوبی رصد خواهد شد و در صورت انجام فعالیتی قاطع برخورد خواهیم کرد.

انتخابات مجلس به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین با بیان اینکه طبق شعار انتخابات سالجاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را با رعایت امانتداری و در سلامت کامل اجرا خواهیم کرد گفت: داوطلبان ضمن پرهیز از وعده‌های غیر ممکن و بیخودی به مردم با آنان صادق باشند.

او افزود: تعدادی از داوطلبان انتخابات با صرف نظر از اینکه رأی بیاورند یا نه سرمایه‌های اجتماعی هستند و باید حفظ حرمت کنیم و اگر کسی تخریب کند باید آنرا امر به معروف و نهی از منکر کنیم و قطعا مردم اینگونه امیدوار خواهند شد و این باید رویه ما باشد.

او گفت: مدیران ادارات در ساعات اداری و غیر اداری داوطلبین یا نامزد‌های انتخاباتی را همراهی نکنند اعضای شورای اداری در بحث انتخابات باید بی حاشیه باشند و فقط در بحث ماده ۱۱ قانون انتخابات به فرمانداری کمک کنند و کاملا در خدمت انتخابات باشند تا بتوانیم امانتدار خوبی برای مردم باشیم.

شاه آبادی بیان کرد: فعالیت‌های مدیران در ایام انتخابات بخوبی رصد خواهد شد و در صورت انجام فعالیتی قاطع برخورد خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان هرسین همچنین از ثبت ملی کارخانه قدیمی تولید برق شهر هرسین بعنوان دستاوردی مهم نام برد و تصریح کرد: ماشین آلات بسیار قدیمی و مستندات قدیمی و دست خط مرحوم حاج علی حسین ناصری بعنوان بنیان گذار این کارخانه تبدیل به موزه‌ای در خور شأن آن مرحوم و مردم هرسین خواهد شد و در سال آینده به منظور ساماندهی آن اعتباراتی اختصاص خواهیم داد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.