بعد از انصراف رسمی ۶ داوطلب در حوزه انتخابی شهرستان قروه و دهگلان از کاندیدا‌های انتخابات مجلس یازدهم، عرصه رقابت در این حوزه برای ۳۶ نفر باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از ۴۲ داوطلب ثبت نام شده در حوزه انتخابی شهرستان‌های قروه و دهگلان تاکنون ۶ داوطلب انصراف خود را به طور رسمی اعلام کرده و با این حساب عرصه رقابت برای ۳۶ نفر دیگر باز است.

یکی از این داوطلبان انصرافی، نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های قروه و دهگلان بود که در روز نوزدهم آبان ماه انصراف مجازی خود را اعلام کرد، اما به دلیل اینکه تأیید انصراف وی در سامانه انتخابات ثبت نشده بود از طرف ستاد انتخابات قروه تا روز بیست و یکم آبان این کناره گیری به طور رسمی شناخته نشد.

«حامد قادرمرزی» که در صفحه شخصیفضای مجازی خود نامه انصرافی از کاندیداتوری اش را منتشر کرد، گفت: ان شاءالله برآیند و پیامد برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت بالا، گزینش بهترین کاندیدای موجود باشد؛ شخصی که بتواند در توسعه ملی و منطقه‌ای مؤثر واقع شود.

اوسپس چنین عنوان کرده که «اینجانب با توجه به شرایط کاری و مشغله‌های علمی ترجیح می‌دهم به تدریس در دانشگاه و تحقیقات علمی بپردازم و اینکه حتما تمایل قلبی بسیار زیادی به خدمت به مردم دارم و هیچ افتخاری را بالاتر از آن نمی‌دانم.»

با این احتساب از سه نفر داوطلب نمایندگان ادوار که در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرده بودند، در حال حاضر نام نماینده دوره‌های هفتم و هشتم مجلس و نماینده فعلی به چشم می‌خورد و با توجه به موج انصرافی‌ها در قروه باید دید این بار قرعه کناره گیری از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به نام چه کسانی در می‌آید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.