سرپرست باشگاه استقلال از برطرف شدن مشکل مالی استقلال و استراماچونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: طی این چند روز کار سختی داشتیم و با کمک وزارت امور خارجه و سفارت ایران در ایتالیا، سلطانی فر و مسئولان ترکیه توانستیم رقم ۱۰۸/۵۰۰ هزار یو‌رو را به سفارت ایتالیا منتقل کنیم. مسئولان سفارت ایتالیا با استراماچونی جلسه داشتند و از این مربی خواستند حساب باز کند که در نهایت استراماچونی اعلام کرده رقم دریافتی اش ۱۶۰ هزار یورو بوده که رقم برای سفارت ایتالیا تامین شده است. این مربی قرار است یک چک بگیرد و آن چیزی که از لحاظ مالی بوده تامین کردیم. تا این لحظه قرار است استراماچونی با دریافت چک راهی تهران می‌شود.

او ادامه داد: ان شاالله استراماچونی امروز چک خود را دریافت کند و روی نیمکت برابر شاهین باشد. فقط قرارداد فسخ شده را باید یک ساله کنیم، باید یک ایمیل بزنیم و بگوییم یک ساله را قبول داریم.

خلیل زاده افزود: مشکل مالی حل شده و قرارداد دو ساله هم یک ساله می‌شود. این مربی خواسته دیگری ندارد و ما تمام روش‌ها را پیگیری کردیم، حواله قبلی برگشت خورده بود و استراماچونی در نظر دارد از راه قانونی پول بگیرد. درصد بالایی را می‌بینم که استراماچونی برگردد، همه کار کردیم تا مشکل حل شود و ان شاالله مشکلی به وجود نمی آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار