استاندار خراسان رضوی گفت:خراسان رضوی مرکز خلق پول و ظرفیت‌های فراوان اقتصادی است.

خراسان رضوی دارای ظرفیت‌های فراوان اقتصادی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، روز پنجشنبه در همایش "شبکه بانکی یاور توانمندسازی اقتصادی نیازمندان" گفت: خراسان رضوی دارای ظرفیت‌های متعدد و فراوانی است که تلاش داریم با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی در این استان تحول ایجاد کنیم.

او تصریح کرد: هم اکنون سپرده‌های بانکی در این استان معادل ۱۱۷ هزار میلیارد تومان است و این نشان از فرصت عظیم در این استان دارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: بررسی‌های آماری نشان می‌دهد وام‌های خرد کمتر معوقه دارند و وام‌های کلان دارای وضعیت متفاوتی هستند.

رزم حسینی با بیان اینکه در طرح مثلث توسعه اقتصادی به دنبال تجمیع پول‌های خرد مردم در قالب صندوقی هستیم تا برای خود مردم گره‌گشا باشد، افزود: واگذاری سرمایه‌های کلان به پروژه‌های بزرگ موجب می‌شود با وقوع یک اتفاق ناگوار شاهد لطمه سنگین به این پروژه‌ها و در نهایت بیکاری شمار فراوانی باشیم.

او تصریح کرد: شرکت‌های توانمند در استان با عنوان معین اقتصادی، مسوولیت توانمندسازی شهر‌ها و مناطق مشخصی را بر عهده گرفته‌اند که این اقدام آسیب ناشی از تبعیض اقتصادی را کاهش می‌دهد.

استاندار خراسان رضوی گفت: آثار و برکات فعالیت معین‌های اقتصادی در خراسان رضوی در اعتراضات اخیر و هوشمندی مردم مشهد به وضوح مشاهده شد به طوری که هیج اقدام تخریبگرانه در این استان رخ نداد.

او با اشاره به ضرورت استقبال از سرمایه‌گذاران، تصریح کرد: حتی از سرمایه‌گذاران یهودی نیز در استان برای جذب سرمایه‌هایشان استقبال و برایشان فرش قرمز پهن می‌کنیم.

همایش یک روزه "شبکه بانکی یاور توانمندسازی اقتصادی نیازمندان" روز پنجشنبه با حضور رییس کل بانک مرکزی ایران و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در مشهد برگزار شد.
 
انتهای پیام//ع.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار