هواداری که استراماچونی به او قول قهرمانی استقلال را داده بود، از رفتن سرمربی ایتالیایی ابراز ناراحتی کرد.

ناراحتی هوادار خردسال و نابینای استقلالی از اتفاقات این روز‌های باشگاهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش و فسخ یک‌طرفه قرارداد خود با آبی‌ها، از ایران خارج شد و حالا زمزمه‌هایی مبنی بر موافقت مدیران باشگاه با خواسته‌های جدیدش و بازگشت این مربی ۴۳ ساله به ایران شنیده می‌شود.

حضور نداشتن استراماچونی در  بازی هفته گذشته استقلال مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر، باعث شد تا آبی‌پوشان ۲ امتیاز حساس را از دست بدهند و برخی از بازیکنان باسابقه استقلال  مثل وریا غفوری و روزبه چشمی علاوه بر صحبت‌های تند خود علیه مدیریت، انتقاد‌هایی نیز  از مربی ایتالیایی داشته باشند.


بیشتر بخوانید: استراماچونی:همین امشب هم می‌توانم برگردم/هر اتفاقی رخ دهد قسمتی از قلب من همیشه در ایران خواهد بود


حالا هوادار خردسال نابینا و معروف آبی‌ها که استراماچونی در یکی از تمرینات ابتدایی فصل، تنها به او قول قهرمانی استقلال در لیگ نوزدهم را داده بود، با انتشار ویدیویی در فضای مجازی ناراحتی خود را از اتفاقات اخیر تیم محبوبش اعلام کرد و گفت: می‌دانم که پول استراماچونی را ندادیم، اما او به ما قول داده بود. دل من شکست. نه تنها من ناراحتم، بلکه همه هواداران استقلال از رفتن استراماچونی ناراحت هستند.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
هوادار عزیز اگه تو نباشی نه استرایی وجود دارد و نه استقلالی
آخرین اخبار