معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برپایی کارگاه آموزشی در راستای آگاهی بیشتر اصحاب رسانه با موضوع جرایم تعریف شده در قانون، به منظور پیشگیری از وقوع جرم خبر داد.

برپایی کارگاه آموزشی ویژه اهالی رسانه با موضوع جرایمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی امید بخش گفت: این نشست با حضور دکتر رحمانیان معاون قضایی و پیشگیری از جرم دادگستری فارس و تعدادی از استادان متخصص برپا خواهد شد.

معاون مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: این کارگاه آموزشی در راستای آگاهی بیشتر مدیران مسئول و اصحاب رسانه، گزارشگران، خبرنگاران، عکاسان خبری، خبرگزاری‌ها و مطبوعات در موضوع جرایم تعریف شده در قانون، به منظور پیشگیری از وقوع جرم به همراه صدور گواهی شش ساعته، برگزار می‌شود.

امید بخش با بیان اینکه برنامه یاد شده ویژه مدیران رسانه‌ها و مطبوعات و سایر خبرنگاران است، گفت: این کارگاه ساعت هشت صبح پنجشنبه ۲۱ آذر ماه جاری آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲ در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس واقع در میدان قائم (اطلسی) ادامه دارد.

معاون فرهنگی مطبوعاتی ارشاد فارس با تاکید بر حضور فعال اهالی مطبوعات و خبرگزاری ها، بیان کرد: اساتید این کارگاه آموزش را آقای رجایی نیا، معاون قضایی و رییس دادگاه مطبوعات و دکتر فروغی رئیس گروه بخش جزا و جرم شناسی دانشگاه شیراز و عضو هیات منصفه دادگاه مطبوعات، تشکیل می‌دهند و به ارائه مباحث لازم خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار