رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: با توجه به شروع بارندگی‌ها در این شهرستان تمامی ماشین آلات و نیرو‌های عملیاتی شهرداری در آماده باش کامل و خدمات رسانی هستیم.

آماده باش سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان در شرایط بارندگیحسین زهی زمانی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  از نظارت کامل نیرو‌های خدمات شهری خبر داد وگفت: با توجه به شروع بارندگی‌ها با تمامی ماشین آلات و نیرو‌های عملیاتی خود در آماده باش کامل و خدمات رسانی هستیم

حسین زهی زمانی در ادامه گفت:جهت سوخت رسانی به دستگاه‌های فعال در سطح مناطق پنجگانه به جهت جلوگیری از وقفه در کار، ترجیحاً سوخت لازم توسط خودروی سوخت رسان سازمان به سطح مناطق ارسال می شود.

او همچنین افزود: کلیه نیرو‌های نظارتی سازمان به همراه تمامی ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به صورت شبانه روزی درایام بارندگی آماده خدمات رسانی به شهروندان عزیزاست.

رییس سازمان مدیریت پسماند در پایان خواستار مشارکت همشهریان گرامی در کاهش تردد‌های غیر لازم در هنگام بارندگی و عدم مسدود کردم کانال‌ها در حاشیه معابر شهری شد تا جریان آب روان و کاهش تصادفات خودرو‌ها را داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار