سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از اسکان ۷۴۲ خانوار از کارگران استان در زائرسراها کارگری سطح کشور از ابتدای سال خبر داد.

اشرفی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: این خانوارها توانستند از امکانات زائرسراها و استراحتگاه های کارگران در شهرهای مشهد، انزلی، مریوان، قم و مهدیشهر سمنان بهره مند شوند.

او افزود: مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران به افرادی که تحت پوشش قانون کار و دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی می باشند ارائه خدمات می کند.

اشرفی ادامه داد: سرپرست خانوار که بیمه شده اصلی تامین اجتماعی می باشد با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل زندگی خود و تکمیل فرم درخواست می تواند به همراه خانواده از ظرفیت مجموعه استفاده کند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: معرفی نامه میهمانان قابل انتقال به دیگری نبوده و چنانچه متقاضی حداکثر تا 24 ساعت بعد از زمان شروع سهمیه مراجعه نکند محل مربوطه بلافاصله دراختیار دیگر متقاضیان قرار می گیرد .

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: بر اساس گزارش اخذ شده بیشترین آمار درخواست ها و معرفی نامه ها جهت اسکان در زائر سراها و استراحتگاه ها، مربوط به زائرسرای کارگران در مشهد مقدس می باشد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.