کاظم اولیایی گفت: در جلسه بلند مدتی که من دیشب با وزیر داشتم، به او گفتم جابجایی افراد در این شرایط کارساز نیست.

به وزیر اطلاع دادم که در این شرایط جابجایی نفرات در مدیریت باشگاه کارساز نیستکاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحبت‌هایی که پیرامون جلسه او با وزیر ورزش و جوانان می‌شود، اظهار داشت: ۳ نفر برای مدیریت باشگاه مدنظر وزارت ورزش و جوانان است و آن‌ها نیز مشورت‌ها و نظرخواهی خود را انجام می‌دهند. در جلسه بلند مدتی که من دیشب با وزیر داشتم، به او گفتم جابجایی افراد در این شرایط کارساز نیست.

اولیایی ادامه داد:  باید تجدید نظری در ساختار انجام بدهیم و طرح واگذاری قانونی باشگاه به بخش خصوصی را در چارچوب قانون اساسی انجام بدهیم. باشگاه باید به زودی از حالت دولتی خارج شود و این طرحی است که من برای کمیسیون فرهنگی مجلس نیز قبلا فرستادم. درباره شرایط هیئت مدیره استقلال نیز صحبت کردم. اعتقاد دارم به صورت موقت باید باقی بمانند و هر کسی که نماینده یک بخش و مسئول یک قسمت در باشگاه است، کار اجرایی شان را انجام بدهند. من پیشنهاد دادم که باید کمیته‌های فنی، اقتصادی و پیشکسوتان در باشگاه فعال باشد و در ضمن هر یک از این افراد باید عضوی از هیئت مدیره هم باشند.


بیشتر بخوانید: حمله پیشکسوت استقلال به فتح الله زاده + عکس


او گفت: از طرفی باید شفاف سازی و پاسخگویی نیز صورت بگیرد. چیزی که همه دنیا انجام می‌دهند. در باشگاه هم باید پاسخگویی و شفافیت وجود داشته باشد تا رضایت هوادار از بین نرود.

اولیایی درمورد پیش بینی خود از توافق با وزیر ورزش برای قبول مدیرعاملی استقلال بیان کرد: من به دعوت وزیر به این جلسه رفتم و طرح‌ها و نظرات خودم را برای اداره بهتر باشگاه  ارائه کردم. حالا این که چقدر از صحبت‌های من مورد تایید وزیر باشد، به نظر او بستگی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار