کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسانی که نادانسته حرف می‌زنند لطفا بدون اطلاعات صحبت نکنند و با سند و مدرک حرف بزنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد:  فاصله بازی‌ها نزدیک است و خستگی وجود دارد و  امیدوارم بازی بعدی بهتر شویم. همه تلاشمان این است که بازی به بازی جلو برویم و امروز بازی سنگینی را انجام دادیم و به طور حتم بازی بعدی با سایپا سنگین‌تر از این دیدار است.  

حسینی  درباره اینکه  صحبت‌هایی از سوی تیم رقیب صورت می‌گیرد که پرسپولیس از اتفاقات این روز‌های فوتبال سود می‌برد، گفت: چه کسانی این حرف‌ها را زدند و اصلا بگویند سود یعنی چه؟ کدام مربی خارجی پرسپولیس پول گرفته است؟ برانکو یا کالدرون؟ چه کسی می‌خواهد پول این‌ها را بدهد؟ بودیمیر و بشار رسن پول گرفتند؟ کسانی که نادانسته حرف می‌زنند لطفا بدون اطلاعات صحبت نکنند و با سند و مدرک حرف بزنند و  توصیه می‌کنم در مورد پرسپولیس کمتر صحبت کنند. کالدرون، رادوشوویچ، برانکو و بودیمیر از پرسپولیس طلبکار هستند و بشار هچ پولی نگرفته است.  

او ادامه داد: خیلی‌ها  صحبت می‌کنند و  زمانی که هوادار ما خون گریه می‌کرد، این افراد کجا بودند؟ عراقچی یک بار گفت هوادار پرسپولیس هستم و مشاهده کردید چه کار‌هایی کرد، اما او استقلال را کمک می‌کند. طارمی چند ماه محروم بود، اما چه کسی کمک کرد؟

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من، شجاع خلیل‌زاده و چند نفر دیگر، ۵۰ درصد از قرارداد فصل قبل را طلب داریم. فکر نکنند نمی‌توانیم صحبت کنیم. همین درد را ما ۶ ماه کشیدیم. طباطبایی می‌گوید مشکل پرسپولیس زود حل شد، اما کجا حل شد؟ هواداران ما خون گریه می‌کردند. آن زمان که برانکو خودش پاداش می‌داد، این افراد کجا بودند؟ ما در آن زمان در کورس قهرمانی بودیم و حرف نزدیم، اما اکنون  نمی‌توانیم سکوت کنیم.

حسینی بیان کرد:  برانکو چند بار برای طلبش نامه زده است، چه کسی در این زمینه بررسی و ورود کرد؟ دوستان این کار‌ها را انجام ندهند. پرسپولیس خیلی مشکل دارد. قبل از کالدرون، برانکو و بودیمیر طلبکار هستند. این پرونده‌ها به فیفا برود، چه کسی جواب می‌دهد؟ برای پرسپولیس هیچ کاری نکردند و تا اینجا هم که آمدیم، با حمایت هواداران و مردم بوده است.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - گل گهر سیرجان یک/ پیروزی لاک پشتی قرمز‌ها در دوران بحرانی آبی‌ها


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
عجب رویی دارین شمااا!!!! دسته گلی که طارمی بخاطرطمع وپول آب داد رو مقایسه می کنین با بلاهایی که مدیران رانتی ورابطه ای وزارت که هزارتا بلا سر استقلال آوردن وپاسخگو نیستن ،مگه آقای انصاریفرد نگفتن که کالدرون پول وطلبش رو گرفته پس شما داری از جانب کی حرف میزنی،سال گذشته شما با پروازی رفتین روبروی کاشیما وبازی به یاد ماندنی انجام دادین که تیم ملی حسرت اون پرواز رو داشت چقدرشمارو متوقع پررو کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
بازیکنان پرسپولیس آنقدر با شرف و با تعصب هستند که بخاطر پول به تیم شون ضربه نمی زنند ولی حق دارند گله بکنند. از وزیر و وکیل و رئیس جمهور همه به خط شدند تا مشکلات استقلال رو بر طرف کنند تبعیض تا این حد دیگه واقعاً نوبره ، قلعه نوعی چرا ساکتی نمی گی همچی مهندسی شده است؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
قلعه نوعی خودش پا ثابت مهندسی نتایجه امسال منتها اونقدر آش شور شده که روش نمیشه خودشم حرفی بزنه . از تیمی هم که کاپیتانش کسیه که اول فصل میگفت 7 میلیون برای دو شال میخوام وگرنه میرم انتظار بیشتر از این نیست
آخرین اخبار