مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از جذب۱۰ میلیارد تومان اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی مددجویان خبرداد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در حاشیه نهمین جلسه شورای اداری بهزیستی استان مرکزی در شهرستان محلات در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در این جلسه بحث جذب تسهیلات اشتغال مددجویان بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه را در دستور کار داشتیم.

جذب۱۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی استان مرکزی

امینی افزود: خوشبختانه تا این لحظه بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی مددجویان جذب شده و با توجه به کوتاه بودن زمان دریافت، همکاری همه شهرستان‌های تابعه استان در جهت جذب این تسهیلات برای همه تبیین شد.

او اضافه کرد: امیدواریم تا پایان آذرماه ۱۰۰ درصد اعتبار تخصیصی را بتوانیم جذب کنیم و در مورد مسکن سیل زدگان نیز قرار شد روسای شهرستان‌ها با برنامه‌ریزی‌هایی که دارند با یک مبلغ تقریبا قابل توجهی که از بهزیستی کشور تخصیص داده شده هر چه سریعتر و انشاالله تا پایان سال ما در بحث منازل مسکونی خانواده‌هایی که در سیل اخیر دچار مشکل شده‌اند به بهره‌برداری برسانیم.

نهمین جلسه شورای اداری بهزیستی استان مرکزی با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان در شهرستان محلات برگزار و در این جلسه در خصوص بحث جذب تسهیلات اشتغال مددجویان و همچنین مسکن سیل زدگان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.